Gå til innhold

Fødsel på Newton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var en fin avslutning. Barna her fulgte med og synes det var flott.

Anonymous poster hash: 39308...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på snart 8 år syns det var spennende ☺

Han ble rørt da baby gutten dems gråt ☺

Skrevet

Mine to på to og fire satt med store øyne å så på, de syntes det var så spennende. Vi får baby i hus om noen uker

Anonymous poster hash: 6c87c...d00

Skrevet

Mine på 5 og 7 så på. 7-åringen ble litt flau og koste med kattene heller 😄

Anonymous poster hash: 793bf...eb0

Skrevet

Mine på 3 og 4 syntes også dette var spennende. Eldste har prata mye om da ho lå i magen, og ser ofte på bilder av magen min som høygravid. Særlig nå som ene ansatte i barnehagen skal ha barn,og vagger rundt sprekkeferdig,har ho vært veldig opptatt av det.

Jeg synes selv programmet var veldig flott laget. God,og samtidig enkel forklaring av hvordan ting foregår. Ingen skremmende episoder, selvom minste her syntes forferdelig synd på dama som var lei seg(hadde vondt pga rier). Tommel opp fra meg :-)

Skrevet

Veldig fint laget, ekte og ærlig uten for mye detaljer og skremmende "gris" som blod o.l.

Anonymous poster hash: d1927...79f
Skrevet

Mine to på to og fire satt med store øyne å så på, de syntes det var så spennende. Vi får baby i hus om noen uker

Da passa det jo helt perfekt. Lykke til😊

Skrevet

Mine to på to og fire satt med store øyne å så på, de syntes det var så spennende. Vi får baby i hus om noen ukerAnonymous poster hash: 6c87c...d00

Da passa det jo helt perfekt. Lykke tilAnonymous poster hash: 39308...f8b

Takk Ja, perfekt timing!

Skrevet

Er det mulig å se den nrk.no? 

Anonymous poster hash: f49a5...b6c
Skrevet

Er det mulig å se den nrk.no?

Anonymous poster hash: f49a5...b6c

Regner med den ligger på NRK super under newton

Skrevet

Jenta mi på snart 6 har gledet seg lenge til å se og hun syns det var kjempespennende. Fulgte godt med. Jeg satt og hulket høyt og snufset ved siden av. Griner alltid av å se fødsler på tv😂 tårene renner som bare det😂 hun la ikke merke til det en gang for hun var så inni tven og det som skjedde der😄👍🏻

Anonymous poster hash: b69c9...090

Skrevet

Tommel opp for Line som viser dette på en så naturlig og fin måte til alle barn. Bra gjort!

Anonymous poster hash: e14a5...4da

Skrevet

Herlig! Mine jenter var helt med. De mente også at han var verdens søteste baby. Og til Line om du skulle lese dette: Tusen takk for jobben du har gjort i Newton! Mine jenter som nå er 6 og 9 år har sett alt. En ikke uvanlig situasjon i hjemmet vårt:

Barn: "Mamma vet du at.....?"

Jeg: "Nei, det visste jeg ikke. Hvor har du lært det?"

Barn: "På Newton vel. Line sier at...."

Jeg må innrømme at jeg felte en tåre eller to også. Lykke til med mammarollen! Det er helt fantastisk (og hardt arbeid :) )

Anonymous poster hash: 44c59...91b

Skrevet

Jeg har ikke sett dette selv, men har sett noen av episodene sammen med 7-åringen. Jeg synes dette er et helt topp program og dette at hun har tatt opp kropp osv på en helt ujålete måte er utrolig bra! Kropp er naturlig!

Vår datter kan "alle" newtonepisodene omtrent utenat. Nå sitter hun mer mer viten enn meg om en god del ting :)

Anonymous poster hash: ec15f...51c
Skrevet

Datteren min på 5 har sett, jeg har bare hørt 😂 til og med da begynte jeg å skrike 😂 så holder meg unna. Men dama er helt fantastisk!

Skrevet

Sjuåringen her var helt oppslukt - hun ble storesøster for to uker siden og vi har naturlig nok snakket endel om hvordan babyen har det i magen og om fødselen.

Synes programmet var kjempefint - ærlig og usminka, men samtidig ikke skremmende. Man forstod at det er vondt og tungt uten å skremme livet av noen 😊 (og hu her er lettskremt 😂).

Men bare en liten undring fra min side: var det føde øst på st.olavs? Jeg har bare født på vest, og stusset over at rommet var så annerledes enn rommene der jeg fødte... (ikke at det har noen betydning altså, jeg er bare nysgjerrig 😛)

Skrevet

Sjuåringen her var helt oppslukt - hun ble storesøster for to uker siden og vi har naturlig nok snakket endel om hvordan babyen har det i magen og om fødselen.

Synes programmet var kjempefint - ærlig og usminka, men samtidig ikke skremmende. Man forstod at det er vondt og tungt uten å skremme livet av noen 😊 (og hu her er lettskremt 😂).

Men bare en liten undring fra min side: var det føde øst på st.olavs? Jeg har bare født på vest, og stusset over at rommet var så annerledes enn rommene der jeg fødte... (ikke at det har noen betydning altså, jeg er bare nysgjerrig 😛)

Hun fødte i Oslo mener jeg 😊

Anonymous poster hash: 66235...d00

Skrevet

Hun fødte i Oslo mener jeg 😊

Anonymous poster hash: 66235...d00

Ah. Men alt det andre var jo på st.olavs da...? Jaja, ikke for det - man kan jo forflytte seg underveis 😛 takk for oppklaringen 😊
Skrevet

Er det bare jeg som synes dette var litt drøyt for de minste? Nå satt nettopp 5- og 3-åringen og så på det på iPaden, da måtte jeg be dem slå av. Spesielt treåringen trenger da ikke vite alt om hvor barn kommer fra?

Anonymous poster hash: e3e7d...cce

Skrevet

Er det bare jeg som synes dette var litt drøyt for de minste? Nå satt nettopp 5- og 3-åringen og så på det på iPaden, da måtte jeg be dem slå av. Spesielt treåringen trenger da ikke vite alt om hvor barn kommer fra?

Hvorfor trenger ikke treåringen å bite dette? Det er kanskje den mest naturlige tingen i verden....

Skrevet

Nå er jo målgruppa til newton 8 år og oppover da, så det er nok ikke alle 3 og 5 åringer som er helt klare enda ;)

Anonymous poster hash: d1927...79f

Skrevet

Mine barn på 6 og 5 så det og synes det var kjempe spennende. Nå har jeg en baby i magen da. Men synes det ble visst på en veldig flott og nturlig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...