Gå til innhold

Er det noen som har handlet på jjshouse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring med nettstedet?

Anonymous poster hash: ddbfc...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, brudekjole=) Var veldig fornøyd.... 

Skrevet

Gallakjole. Veldig fornøyd med både stoffkvalitet, passform og arbeide 😀

Skrevet

Flott stoff, pent sydd, men måtte gjøre noen justeringer for å få kjolene til å sitte skikkelig. Men hadde ikke skreddersydde kjoler da, kun bestilt etter str.

Anonymous poster hash: d370a...e96

Skrevet

Moro å høre. Synes de har mye fint

Skrevet

Bestilte en kjole der til bryllup i sommer. Bestilte på egne mål, den passet ikke. Det gjorde den heller ikke på ei venninne av meg, selv om hun hadde tilsynelatende god kommunikasjon med dem før hun bestilte. Dog har jeg andre venninner som bestilte på standardmål, og de har passet perfekt.

Er kjempefornøyd med kvaliteten, og ikke minst at den kommer frem ganske raskt og pent innpakket! Nå har jeg en litt vanskelig kropp, så jeg skulle nok lagt ved litt fler mål enn hva de oppgir (jeg er ganske lav). Så i bunn og grunn er jeg fornøyd, og ser ikke bort ifra å bestille derfra igjen :) Men husk at du får et tollgebyr etter du har mottatt kjolen. Bestilte en kjole til noe over 1000-lappen, og fikk regning fra tollvesenet på 700,- litt etterpå. Men sånn er det jo når man bestiller for over 350 kr.-grensa ;)

Anonymous poster hash: 71692...9bc
Skrevet

Bestilte en kjole der til bryllup i sommer. Bestilte på egne mål, den passet ikke. Det gjorde den heller ikke på ei venninne av meg, selv om hun hadde tilsynelatende god kommunikasjon med dem før hun bestilte. Dog har jeg andre venninner som bestilte på standardmål, og de har passet perfekt.

Er kjempefornøyd med kvaliteten, og ikke minst at den kommer frem ganske raskt og pent innpakket! Nå har jeg en litt vanskelig kropp, så jeg skulle nok lagt ved litt fler mål enn hva de oppgir (jeg er ganske lav). Så i bunn og grunn er jeg fornøyd, og ser ikke bort ifra å bestille derfra igjen :) Men husk at du får et tollgebyr etter du har mottatt kjolen. Bestilte en kjole til noe over 1000-lappen, og fikk regning fra tollvesenet på 700,- litt etterpå. Men sånn er det jo når man bestiller for over 350 kr.-grensa ;)

Anonymous poster hash: 71692...9bc

Den tollen er kjip ja. Men synes likevel at prisen ikke blir så halvgæren. Er umulig å finne flotte kjoler i Norge 😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...