Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Kan dere ikke bare drite i å skrive det? Absolutt alle som utaler dette muntlig eller skriftlig formidler på et eller annet vis at vi nordmenn fortjener bedre liv enn de fleste andre her på jorden. Om det ikke er rasisme så er det ihvertfall ikke spesielt medmenneskelig. Anonymous poster hash: d70f7...7df
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Haha. Jeg hisset meg opp bare av overskriften din, så oppdaget jeg at vi var enige. 🙊 Anonymous poster hash: c24aa...462
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Forstår godt at noen skriver det. Enkelte vrir ut av seg rasismekortet med en gang noen ikke er enige med de. Anonymous poster hash: 39d5a...715
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 De jeg kjenner (inklusiv meg selv) som sier det når man diskuterer, gjør det for å poengtere at det ikke har med rase og gjøre. Enkelte ganger virker det som om man er rasist bare at man er uheldig ikke svare fort nok (åja, jeg har blitt kalt rasist for å ikke svare raskt nok, ikke vil treffe folk for sex, ikke interessert pga finner ikke personen interessant eller har kjemi osv. jeg har barn med en farget person, og halvparten av vennene mine er ikkenorske, kjemperasist jeg...) Anonymous poster hash: 06bf6...ada
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Det kunne aldri fant meg inn å bruke den frasen der. Det er vel fordi jeg ikke er rasist punktum! Anonymous poster hash: 49055...751
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Forstår godt at noen skriver det.Enkelte vrir ut av seg rasismekortet med en gang noen ikke er enige med de. Anonymous poster hash: 39d5a...715 Så sant så sant! Anonymous poster hash: eef84...4be
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Det kunne aldri fant meg inn å bruke den frasen der. Det er vel fordi jeg ikke er rasist punktum! Anonymous poster hash: 49055...751 Det hun sa. Så lenge det kommer et 'men' bak utsagnet her man lagt føringen for hvordan man oppfattes. Anonymous poster hash: 7ae36...84b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Men ... Jeg er jo ikke rasist. Jeg er bare .... Rasebevisst. Hurra! Anonymous poster hash: 5a79d...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå