Gå til innhold

Dårlig i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med noen siden jeg var 16 år. Første orgasme fikk jeg sammen med daværende kjæreste uten å ha samleie. Elsket å ha sex og hadde det regelmessig helt til jeg fikk min nåværende mann som 27 åring. Hadde aldri problemer med å få orgasme. Var sammen med helt vanlige menn. Ikke noen super-elskere, men helt ordinære. Mine tidligere kjærester satte himmel og hav i bevelgelse da jeg gjorde det slutt med dem, så jeg vet at jeg klarer å gjøre "min del" av jobben greit. 

Så ble jeg altså sammen med ham jeg fikk barna med. Han er så utrolig elendig i senga at jeg holder på å forgå. Etter en stund sa han i en bisetning at hans tidligere kjærest hadde sagt til ham at han var dårlig i senga. Så slemt sagt, tenkte jeg da. Nå skjønne jeg godt hvorfor. Jeg forsøker å si hva han bør gjøre, men siden jeg er trøtt og lei hele greia, han er så klønete og nesten unormalt dårlig utstyrt, så klarer jeg meg alene. Får orgasme på fem minutter på egen hånd. Med ham får jeg svært sjeldent orgasme. Gidder ikke å ha sex med ham mer enn hver 3. måned eller noe slikt, for jeg ligger bare og håper at det skal ta slutt.

Er det bare meg? Hva bør jeg gjøre? Vil ikke skille meg, for vi har tre barn sammen. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg aldri valgt ham som far til mine barn. Er kun sammen med ham på grunn av barna.

Ser ikke opp til ham. Det meste kan jeg få til bedre enn ham på egen hånd. Praktiske ting også, ikke bare sexen. Når han gjør ting, ser jeg at jeg kunne gjort det mye bedre på min måte. 

Drømmer om en smart, snill, dyktig mann som jeg kunne bli inspirert av og vokst sammen med. 

Flere misfornøyde koner der ute?

Anonymous poster hash: 54a3c...cad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget kunne jeg skrevet selv.. Har ingen råd dessverre, bare innfunnet meg med at sånn er det. Vil verken selge hus eller ha skilsmissebarn, så prøver å si til meg selv at sex ikke er alt og at jeg i hvert fall klarer å kose meg med sex med meg selv. Selve utstyret og penetreringen er grei på min, men ikke liker han vorspill eller noe kos på forhånd, bare rett på puling og ferdig med det. Har virkelig prøvd, men han er så klønete med hendene at det bare blir vondt. Slikking har han gjort 5 ganger på 11 år kanskje, det liker han ikke og jeg merker han ikke har snøring på hva som skal gjøres der nede hverken med fingrene eller tunga. Har forklart og forklart, men nå har jeg gitt opp. Og nå kommer vel alle: "ta ansvar selv kvinne!- svarene". Hva mer kan jeg gjøre da når forklaring ikke funker heller? Lei.

Anonymous poster hash: d990d...f28

Skrevet

Du skriver : hadde jeg vist bedre osv.

Vil det si at han var bedre før men ble dårligere etter de tre barna kom?

Du må jo ha vist det før de kom til verden?

Anonymous poster hash: 160b8...48b

Skrevet

I begynnelsen når man er nyforelska så er man jo mye mer tent, og i tillegg ringte egglederne med "du nærmer deg 30-klokkene".  Dermed ble jeg gravid på første forsøk. Så kom hverdagen og jeg så ham med andre øyne.

Takk til deg som skrev du hadde det likedan. Litt godt med denne "anonymsida" så kan jeg finne ut at jeg ikke er alene om å ha det slik. Litt trøst, på en måte....  

Anonymous poster hash: 54a3c...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...