Gå til innhold

Grusomt vondt i blæra. Hjelp!


Livmor

Anbefalte innlegg

Jeg er 35+0 i dag, og da jeg skulle gå tur med bikkja mi i dag, måtte jeg bli hentet etter 500 meter på grunn av grusomme stikkinger i blæra. Har hatt dette før, og da var det urinveisinfeksjon, men jeg føler ikke at det er helt likt heller. Noen andre som har dette? Kan det være nedpress? Babyen lå høyt ved sist kontroll, og urinen var fin.

Endret av Livmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan var stikkingene? Jeg får det når mini sparker, klemmer, hikker eller lignende ved blæra. Jeg er nok ikke den beste til å svare siden jeg har en sykdom i blæra i tillegg, så mulig vi kjenner det helt forskjellig, men det kan være at mini holder på med noe nedi der? Men da stikker det bare litt, så gir det seg før det begynner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var stikkingene? Jeg får det når mini sparker, klemmer, hikker eller lignende ved blæra. Jeg er nok ikke den beste til å svare siden jeg har en sykdom i blæra i tillegg, så mulig vi kjenner det helt forskjellig, men det kan være at mini holder på med noe nedi der? Men da stikker det bare litt, så gir det seg før det begynner igjen.

Det kjennes ikke ut som om det er babyen, hun driver stadig og fikler rundt nedi der og det føles annerledes.

 

Den smerten som ligner mest er hvis man har ventet altfor lenge med å gå på do, og at blæra er så overfylt at det gjør vondt. Men smerten kommer altså støtvis og er ikke konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan var stikkingene? Jeg får det når mini sparker, klemmer, hikker eller lignende ved blæra. Jeg er nok ikke den beste til å svare siden jeg har en sykdom i blæra i tillegg, så mulig vi kjenner det helt forskjellig, men det kan være at mini holder på med noe nedi der? Men da stikker det bare litt, så gir det seg før det begynner igjen.

Det kjennes ikke ut som om det er babyen, hun driver stadig og fikler rundt nedi der og det føles annerledes.

Den smerten som ligner mest er hvis man har ventet altfor lenge med å gå på do, og at blæra er så overfylt at det gjør vondt. Men smerten kommer altså støtvis og er ikke konstant.

Har det på samme måte, men har bare tenkt at det er mini eller sykdommen min som gjør det( alle urinprøver er fine iallefall ). Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det på samme måte. Urin prøva med strips var fin, men pga smerten sendte legen den inn til dyrking. Var infeksjon selv om strips ikke fanga det opp!

 

Anonymous poster hash: af315...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det på samme måte. Urin prøva med strips var fin, men pga smerten sendte legen den inn til dyrking. Var infeksjon selv om strips ikke fanga det opp!

 

Anonymous poster hash: af315...45f

Hm, noe å tenke på hvis urinprøven er fin og det ikke blir bedre. Syns jeg har blitt verre de siste timene nå, så får levere prøve i morgen uansett. Men hadde jo vært veldig fint om det var som Mumua også sier, baby som er på vei ned i bekkenet og derfor presser på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har hatt det på samme måte. Urin prøva med strips var fin, men pga smerten sendte legen den inn til dyrking. Var infeksjon selv om strips ikke fanga det opp! Anonymous poster hash: af315...45f

Hm, noe å tenke på hvis urinprøven er fin og det ikke blir bedre. Syns jeg har blitt verre de siste timene nå, så får levere prøve i morgen uansett. Men hadde jo vært veldig fint om det var som Mumua også sier, baby som er på vei ned i bekkenet og derfor presser på:-)

Hei,

jeg er også 35+0 og har fått veldig stikkinger i blære. Vet ikke om det er normalt ved denne tiden... Ser om det er bedre i morgen. Testet urin for 2 uker siden og da var alt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...