Gå til innhold

hengemage og store tunge pupper... ubehagelig å trene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen og puppen slanger jo rundt og det er jo ubehagelig, noen som har noen tips som gjør det bedre? Skal begynne på å trene men dette problemet gjør det jo vanskelig.

Anonymous poster hash: 7d8d2...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen og puppen slanger jo rundt og det er jo ubehagelig, noen som har noen tips som gjør det bedre? Skal begynne på å trene men dette problemet gjør det jo vanskelig.

Til puppene må du jo få deg en god trenings-bh. Gå i sportsbutikk og finn noe som gir god støtte. Magen er jeg mer usikker på, det spørs jo hvordan den ser ut. Kan den holdes på plass av en god treningstights?

Anonymous poster hash: cb24f...eb0

Skrevet

Hva tenker du å trene da?

En god sports-bh/topp er et must! Jeg liker pierre robert sine. Så er det mange bukser som nå har ekstra høyt liv som holder inn og strammer opp.

Ellers er det jo veldig greit å trene noe som ikke involverer alt for mye hopp og sprett i begynnelsen. Styrketrening, pilates/yoga, spinning er gode alternativer.

Anonymous poster hash: 1575d...048

Skrevet

En god sports-bh/topp er et must! Jeg liker pierre robert sine. Så er det mange bukser som nå har ekstra høyt liv som holder inn og strammer opp.

Ellers er det jo veldig greit å trene noe som ikke involverer alt for mye hopp og sprett i begynnelsen. Styrketrening, pilates/yoga, spinning er gode alternativer. Anonymous poster hash: 1575d...048

Skal trene kickboksing

Skrevet

Tape de fast under sports bh ;)

Anonymous poster hash: 9bde5...390

Skrevet

Ellers er det jo veldig greit å trene noe som ikke involverer alt for mye hopp og sprett i begynnelsen. Styrketrening, pilates/yoga, spinning er gode alternativer. Anonymous poster hash: 1575d...048

Skal trene kickboksing

Så gøy :D Bruker man ikke brystbeskyttere da? Det gjorde vi på karate. De legger man inn under sport-bh, vil tro det hjelper på å holde puppene litt på plass. Ang mage, så vil jo den bli strammere etter hvert. Invester i gode klær, det er det verdt ;)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1575d...048

Skrevet

En skikkelig sportsbh du kan stramme både rundt brystet og over skuldrene.

Magen holder du inne med en god tights og en stram topp. Sleng på en tskjorte utenpå om du ikke vil vise deg i stram topp.

Skrevet

Røhnisch og sikkert en del andre har treningstoght med både høyt og ekstra høyt liv, som holder magen ganske på plass. Funler bra på min slaskete "ser alltid gravid ut"-mage. Eller MÅ du investere i en god trenings-BH. Har du store pupper ville jeg gått til en undertøysbutikk, f.eks Change. De på sporten funker sikkert bra for mange, men jeg som bruker str 70J kan bare glemme det.

Skrevet

Har samme problem (M-cup og et polstret keisersnittheng jeg fint kan gjemme vannflasken under). Avventer derfor "sosial trening" og går for hurtig gange og styrkeøvelser hjemme. Kostholdsendring er jeg godt igang med, og satser på at kosthold er kilo, og trening er gram (enn så lenge).

Anonymous poster hash: 21b3e...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...