Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Tør ikke å ta sjansen på det. Redd eksemen blusset opp? Noen som har erfaring med eksem og bambus? Tips til rimelige bambus bodyer? Anonymous poster hash: 9c6b3...693
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Cubus har noe ulltøy med bomull på innsiden. Har ellers ingen erfaring med bambus. Selv tåler jeg ikke ull, samme om det er over bomull. Men mine barn har sluppet unna eksem og allergi takk og pris. Anonymous poster hash: 5de31...00d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Fins mye fin to-lags ull! Ull på utsiden og bomull/super/bambus på innsiden. Joha, name-it og stormberg har blandt annet en del utvalg. Anonymous poster hash: 65c19...699
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Vi har brukt en del av dette ulltøyet med bomull på innsiden og det vil jeg fraråde deg å bruke. Det har ikke de gode egenskapene som vanlig ull har. Devold active kids har superundertøy på innsiden og det er supert for vår minste med atopisk eksem. Det koster litt, men de har gode tilbud også innimellom.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Fins mye fin to-lags ull! Ull på utsiden og bomull/super/bambus på innsiden. Joha, name-it og stormberg har blandt annet en del utvalg. Anonymous poster hash: 65c19...699 men vær obs på at når babyen gnir arma i ansiktet, så er man like langt opplevde det med min. Anonymous poster hash: 19371...1a8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Vi bruker mye bambus og er fornøyd, men ullklær med et lag bomull på innsiden er vi også fornøyd med. Anonymous poster hash: af442...bbb
Monajenten Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Min minste har Atopisk eksem og kan ikke bruke ull, ikke de med bomull på innsiden heller. Har god erfaring med bambus, det regulerer temperaturen på samme måte som ull selv om det nødvendigvis ikke er like varmt. Men min var ikke kald en eneste gang sist vinter selv om han kun brukte bambus
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Jeg har tre barn (og meg selv) med atopisk eksem. Alle tåler vanlig ull. Men reagerer på en del matvarer, våtservietter, såpe, sjampo+++ Ville i hvert fall testet før man begynner å lete etter alternativer, men det har du helt sikkert gjort😊 Bambus er mykt mot huden, men det sies at de antibakterielle effektene forsvinner i produksjonsprosessen. Anonymous poster hash: 0f501...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå