Gå til innhold

Årsaker til kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært småpjusk og kvalm siste 2-3 dagene ... Har ikke kastet opp.

Hva kan det være foruten graviditet?

Anonymous poster hash: f5b65...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....må legge til at jeg har hatt ubeskyttet sex, fullammer baby 6 mnd ... Brukte laaaaaang tid på å lage den babyen, så kan ikke skjønne at 2-3 ganger med sex på 6 mnd skal gjøre meg gravid..

Hi

Skrevet

Mange opplever å være mer fruktbar etter første graviditeten, som om kroppen "endelig skjønner hvordan" den skal bli gravid.

Det kan være omgangssjuke, at du har spist noe kroppen ikke er fornøyd med, mangel på vitaminer ++ listen er vel i grunn lang. Etter 6mnd med amming og 9mnd før det med graviditet, så er nok kroppen sliten, og mange reagerer på å være sliten + mangel på søvn, med kvalme og å ikke føle seg helt i slag. om det vedvarer ville jeg tatt en tur til legen og fått sjekket nivå av vitaminer og mineraler

Anonymous poster hash: a5fd9...608
Skrevet

Mange opplever å være mer fruktbar etter første graviditeten, som om kroppen "endelig skjønner hvordan" den skal bli gravid.

Det kan være omgangssjuke, at du har spist noe kroppen ikke er fornøyd med, mangel på vitaminer ++ listen er vel i grunn lang. Etter 6mnd med amming og 9mnd før det med graviditet, så er nok kroppen sliten, og mange reagerer på å være sliten + mangel på søvn, med kvalme og å ikke føle seg helt i slag. om det vedvarer ville jeg tatt en tur til legen og fått sjekket nivå av vitaminer og mineraler

Anonymous poster hash: a5fd9...608

Var hos lege for 2 mnd siden; ingen mangler ...

Skrevet

Et magevirus? Omgangssyke? Spist noe som har vært ødelagt?

Kan være så mye rart. Hvis det ikke gir seg, så er det lurt å ta en sjekk hos lege ;)

Anonymous poster hash: 357e9...000

Skrevet

Glemte å nevne stress, søvnmangel, angst, eller andre belastninger...

Anonymous poster hash: 357e9...000

Skrevet

Ja det kan være alt mulig, jeg forstår det... Har vært sliten, tom for energi og nedfor i mange mnd, så er sikkert kroppen som sier ifra på en ny måte ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...