Gå til innhold

"Føler meg dårlig"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør legen utifra de oppysningene når man er 32 uker på veg?

Er ikke så vanskelig å sette fingeren på det, men føler et "trykk i kroppen" (halsen, øverst i ryggen), er kjempesliten, har masse kynnere, er tidvis kvalm, sug i magen tidvis, svimmel og ør. Alt er jo grav.symptomer, men følte meg ikke sånn første gang.

Er det noen prøver de gjerne tar? Mistenker lite jern/ eller lav hb

Anonymous poster hash: 3d576...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanskelig å sette fingeren på det *

Anonymous poster hash: e0f25...f89

Skrevet

.

Skrevet

Lite jern er en enkel blodprøve. Bare fortell hvordan du har det. Mest sannsynlig er du "bare gravid" eller har litt lav HB, men det er helt ok å spørre dersom man er urolig.

Skrevet

Glemte å si at mitt første svangerskap var symptomfritt bortsett fra kulen på magen, mens jeg var mye trøtt og kvalm i andre. Det er mer krevende å være gravid med en toåring eller lignende i hus også ;-)

Skrevet

Glemte å si at mitt første svangerskap var symptomfritt bortsett fra kulen på magen, mens jeg var mye trøtt og kvalm i andre. Det er mer krevende å være gravid med en toåring eller lignende i hus også ;-)

Ja, nettopp ;) eldste er to år..... Men skal til legen snart, får be dem sjekke det som kan sjekkes via blodprøve da?

Skrevet

Urinprøve kan avdekke en del hvertfall ang uvi eller evt proteiner. Det skal du sikkert levere uansett. Skader ikke å be om blodprøve heller.

Anonymous poster hash: 48635...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...