Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Hva gjør legen utifra de oppysningene når man er 32 uker på veg? Er ikke så vanskelig å sette fingeren på det, men føler et "trykk i kroppen" (halsen, øverst i ryggen), er kjempesliten, har masse kynnere, er tidvis kvalm, sug i magen tidvis, svimmel og ør. Alt er jo grav.symptomer, men følte meg ikke sånn første gang. Er det noen prøver de gjerne tar? Mistenker lite jern/ eller lav hb Anonymous poster hash: 3d576...7a4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Er vanskelig å sette fingeren på det * Anonymous poster hash: e0f25...f89
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 . Anonymous poster hash: e0f25...f89
Berta_78 Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Lite jern er en enkel blodprøve. Bare fortell hvordan du har det. Mest sannsynlig er du "bare gravid" eller har litt lav HB, men det er helt ok å spørre dersom man er urolig.
Berta_78 Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Glemte å si at mitt første svangerskap var symptomfritt bortsett fra kulen på magen, mens jeg var mye trøtt og kvalm i andre. Det er mer krevende å være gravid med en toåring eller lignende i hus også ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Glemte å si at mitt første svangerskap var symptomfritt bortsett fra kulen på magen, mens jeg var mye trøtt og kvalm i andre. Det er mer krevende å være gravid med en toåring eller lignende i hus også ;-)Ja, nettopp eldste er to år..... Men skal til legen snart, får be dem sjekke det som kan sjekkes via blodprøve da? Anonymous poster hash: e0f25...f89
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Urinprøve kan avdekke en del hvertfall ang uvi eller evt proteiner. Det skal du sikkert levere uansett. Skader ikke å be om blodprøve heller. Anonymous poster hash: 48635...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå