Gå til innhold

Hjemmelagde fiskekaker til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er snart 7 mnd. Vi skal ha hjemmelagde fiskekaker til midd i dag, og lurer på om han kan spise de? Det er ikke jeg som har laget de så vet ikke hvor mye salt/mel som evt er oppi. De stekes med løk og smør (baby får ikke løk). Tilbehør er potet, grønnsaker og tyttebærsyltetøy. Høres dette OK ut for er det noe fyfy?

Anonymous poster hash: 4d3bb...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt fint ut, med mindre de er veldig salte. Men det bruker jo ikke fiskekaker være...

Anonymous poster hash: efa10...08e

Skrevet

Jeg har gitt, men jeg tok med løken ig jeg da☺️

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg trodd de kunne få magevondt av løk så derfor jeg droppet den. Han syntes det var kjempegodt til å begynne med før han plutselig startet med intens gråt i ca. 10 min. Spørs om han reagerte på noe. Ble rester så han får smake litt i morgen og, så får vi se om det gjentar seg.

Skrevet

De kan få magevondt av løk om du spiser det når du ammer😜

Han reagerte nok ikke så umiddelbart med gråt etter maten, kan være mange andre årsaker. Prøv igjen imorgen ☺️

Skrevet

Har ikke melk nå lengre, men han reagerte aldri på det mens jeg ammet. Kunne spise alt da :-) Nei, jeg tenker at det like gjerne kunne ha vært en øyevipp på øyet for jeg fant en i øyekroken når han var ferdigskreket. Håper det blir en suksess i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...