Gå til innhold

Hatt et forhold til en separert mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men viser seg han er ikke det.

Ikke nok med det, samboeren hans er også gravid.

Nå sier han at han ikke kan gå fra henne før hun har født.

Aner ikke hva jeg skal tro.

Har kuttet han ut men han sender meg fortsatt sms.

Om hun høyt han elsker meg og at han har null følelser for samboeren.

Hun er bare sur og han skulle ønske han kunne gjøre om slik at hun ikke var gravid.

Anonymous poster hash: 193b2...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vepsebol som er greit å holde seg unna... 

Anonymous poster hash: 18add...444
Skrevet

Du er sikkert forelsket, men tenk godt etter:

Vil du virkelig ha en slik mann??

(og her er så utrolig mange grusomt negative ting å plukke av, at det ALDRI kan oppveies mot noe!!) Våkn opp, please!

Anonymous poster hash: 91f48...a4a

Skrevet

Har ikke truffet han siden jeg fant det ut.

Jeg har gått i den klassiske fella. Han sa til og med han var på visninger og var med i budrunde. Bodde fortsatt hos henne men hvert sitt rom derfor måtte vi være hos meg.

Dumme meg.

HI

Skrevet

Du vil ikke ha en som både juger og bedrar vel???

Anonymous poster hash: 051fc...945

Skrevet

Du vil ikke ha en som både juger og bedrar vel???

Anonymous poster hash: 051fc...945

Nei selvsagt ikke.

Men skriver her fordi jeg er såret og lei meg.

Må liksom få det ut et sted.

HI

Skrevet

Jeg har gått i den klassiske fella. Han sa til og med han var på visninger og var med i budrunde. Bodde fortsatt hos henne men hvert sitt rom derfor måtte vi være hos meg.

Dumme meg.

HIAnonymous poster hash: 193b2...426

Dum og dum....ikke dersom du har kuttet ham! Blokkér ham fra tlf, og ha det gøy med venninnene dine! Det går over ;)

En slik mann vil du ikke ha, selv om han faktisk dumper sin (gravide!!) samboer!! Aldri!

Skrevet

Bor han på Østlandet og begynner på C?

Anonymous poster hash: 3220d...f4d

Skrevet

Dumme meg.

HI

Nei, du har ikke vært dum. Du traff en mann, og du stolte på ham. Det er jo vanligvis slik man forholder seg til mennesker, frem til man har fått en grunn til ikke å stole på dem. Nå viser det seg at han har bedratt deg, og at han ikk er til å stole på. Hans skam, ikke din. Forson deg med at situasjonen er som den er, og hold ham ute av livet ditt. 

Anonymous poster hash: 43e3b...ba0

Skrevet

Huff... Kom deg unna kjære deg.

Du fortjener bedre enn dette. Det gjør vondt i begynnelsen, men du kommer over det. Og kommer til å møte en singel mann.

Anonymous poster hash: 822ca...58f

Skrevet

Prøv å glem han. En venninne av meg ble gravid med en gift mann, de var sammen i nesten et år før hun fikk vite at han fremdeles var gift. Han hadde løyet til henne hele tiden. Og så klarte han overbevise henne om å fortsette forholdet fordi han var på vei ut av ekteskapet. Hun ble gravid, de gledet seg sammen, hun trodde hun hadde en framtid med han. Men kona hans ble og gravid. Datteren til min venninne har aldri møtt sin far. Han kuttet henne ut på dagen da hun hadde født. Fikk vel panikk eller noe. Kona fikk vite om dette over et år senere da NAV hadde presset lenge om at hun måtte oppføre far. Kona tilga mannen og begynte å true venninnen min fordi hun hadde "lurt han". Da ungen var to år gikk de så la gøy at de ville kjempe om å få foreldreretten for barnet. Som faren aldri hadde sett en gang. Utrolig. Men venninnen min ble utsatt for psykisk terror i flere år og sliter ennå. I senere tid viser det seg at han har flere barn utenfor ekteskapet så hun har nå fått kontakt med datterens halvsøsken. Hun er visst ikke den eneste som har blitt lurt.

Nei seriøst, ikke la deg lure. Kutt han ut. Det kommer seøvfølgelig til å bli vanskelig men det er uten tvil det beste. Ting deg selv til å bryte all kontakt

Anonymous poster hash: 15c70...a28

Skrevet

Jeg er nesten samme situasjon. Han skal gå, men det er alltid en grunn til å utsette det. Jeg har nå kuttet han ut, men han prøver fremdeles å overtale meg, selv om han fremdeles bor med henne. For han kan jo ikke gå akkurat nå, det er en ny dårlig periode må vite..

Anonymous poster hash: 83558...5e5

Skrevet

Jeg er nesten samme situasjon. Han skal gå, men det er alltid en grunn til å utsette det. Jeg har nå kuttet han ut, men han prøver fremdeles å overtale meg, selv om han fremdeles bor med henne. For han kan jo ikke gå akkurat nå, det er en ny dårlig periode må vite..

Anonymous poster hash: 83558...5e5

Ja det er masse rare ting. Hun er ustabil. Syk. Ikke ferdig å pusse opp derfor måtte de gjøre det før de kunne selge. Så ble hun gravid etter fyllesex.

Bla bla.

Jeg svarer ikke på sms men forklaringene renner inn.

Stakkars dame.

Skrevet

Takk for svar alle.

Trodde jeg skulle få masse kjeft.

Jeg vil ikke bekrefte landsdel og navn på drittsekken.

Takk for støtten.

Får bare grave meg ned og slikke mine sår og håpe jeg ikke møter på han.

HI

Skrevet

Jeg har også vært der, Hi. De skulle bare selge huset først. Plutselig var han gift... ni måneder senere kom første barnet. Fire måneder etterpå ringte han meg og sa han hadde valgt feil, det var meg han elsket. Men han kunne jo ikke forlate henne akkurat nå som de hadde liten baby, men han skulle gå fra henne.

Jeg sa nei, takk. Nå har de tre barn sammen.

Jeg elsket den mannen, har knapt hatt slik kjærlighetssorg noen gang. Tok meg et par år å komme over det.

Så det er vondt, veldig vondt. Send en siste melding til ham og si at du ikke vil ha noe med en mann som har så lite respekt for deg, og be ham holde seg helt unna deg, og så blokkerer du ham.

Fyren er jo helt idiot, eller forferdelig feig... han sender deg meldinger som han vet trolig ville gjort ham fri - hvis du viste meldingene til kona hans. Så kan hende han egentlig prøver å få deg til å sette ham fri. Men en så feig mann kan du aldri stole på noen gang, han har jo løyet både til deg og sin gravide kone - og han fortsetter å lyve.

Ta vare på deg selv, plei deg selv, gråt ut, vær sammen med venner som gir deg energi, som får deg til å le, gå ut og mor deg - det er beste medisinen.

Anonymous poster hash: 0157f...6d9
Skrevet

Takk for svar alle.

Trodde jeg skulle få masse kjeft.

Jeg vil ikke bekrefte landsdel og navn på drittsekken.

Takk for støtten.

Får bare grave meg ned og slikke mine sår og håpe jeg ikke møter på han.

HIAnonymous poster hash: 193b2...426

Du! Du er tøff & smart!!

Du får lov å slikke litt sår..., men ikke grav deg ned! DET fortjener du ikke, og det er ikke den lavpanna dusten verdt! :) klem

Skrevet

Sender deg en klem :)

Jeg var i dine sko for noen år siden. Jeg møtte igjen en mann jeg datet litt i starten av 20-årene, han dumpet meg for henne han giftet seg med.

Så går det 10 år og vi plukker opp tråden, han sa det nylig var over mellom dem. Så nylig at han ba om forståelse for at han ikke kunne annonsere at han hadde funnet en ny så tidlig. For da ville folk automatisk tro det var jeg som var grunnen til bruddet.

Det hørtes jo logisk ut, tenkte jeg...

Vel, det viste seg at de fortsatt var "lykkelig gift". Det tok 9 mnd før jeg fant ut sannheten. På de 10 årene som hadde gått siden vi datet første gang så hadde han bygd opp en enorm formue. Så han eide nå to hjem. Et i byen han delte med kona og et på landet der vi var!

Dette var to detaljer han hadde glemt å fortelle meg......

Så som du ser, du er ikke den eneste som har gått i fella :(

Håper du kommer deg fort på beina igjen! :)

Anonymous poster hash: 90605...173

Skrevet

Eh, for en type.. Ville vært glad at sannheten kom frem før jeg hadde investert enda mer tid og følelser i han. Nei, drit i han og kos deg du! Sånne typer er ikke verdt å samle på og vi kan alle gå på en smell når vi stoler på folk. Alle forklaringene hans minner om en unge som skal bare og bare før de legger seg... 

Gjør noe som gjør deg glad om så det er en spadag eller fjelltur med gode venninner. :) 

Anonymous poster hash: 799e8...b77
Skrevet

Takk snille dere.

Han sendte sms og lurte på om han kunne komme innom i lunsjen i dag for å prate skikkelig.

Jeg svarte høflig og sa at det aldri kom til å passe å se han igjen.

Skjønner ikke at han tar slike sjanser?

Virker ikke bekymret for at hun skal finne det ut.

Alt faller på plass nå. Han hadde en "tullefacebook profil" hadde bare fem venner der, sa han ikke var aktiv der. Fant den ekte siden hans.

Han har to mobiler. En jobb og en privat. Brukte ikke den private sa han.

Har fortalt alt til en venninne nå. Hun mener jeg burde si det til samboeren hans. Det har jeg ikke hjerte til NÅ. Hun er gravid og jeg tror faktisk hun ER dårlig.

Har så dårlig samvittighet, burde skjønt det.

Skrevet

For en kalkulerende svinhund!!

Bra du kvittet deg med ham!!

Synes også den stakkars samboeren hans bør få vite hva slags dritt hun deler seng med, men skjønner godt at du vil spare henne også.... Stakkars, stakkars dame!

Skrevet

Om det hadde vært min samboer ville jeg gjærne at du skulle fortalt det til meg..

Jeg er gravid og har slitt veldig med svangerskapskvalme osv.. Men alikavell ville jeg satt stor pris på om det var meg!

Ingen fårtjer noe sånt svin!!!

Anonymous poster hash: 4a1f4...314

Skrevet

Gi dama hans en sjanse til å gå fra ham før hun føder om hun ønsker det.

Så gjennomført som denne mannen har vært i sin planlegging og gjennomføring av dobbellivet og utroskapen så mener jeg hun fortjener å få vite! Om hun velger å gi henne en sjanse så gjør hun det i hvert fall etter et bevisst valg.

Om du ikke sier noe til henne så vil mannen bare hoppe til neste dame og fortsette å lure flere damer.

Si fra!

Anonymous poster hash: 0157f...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...