Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Og jeg får bestemme hva vi skal. Har to alternativer; enten gå ut, spise middag og ta noen drinker. Alternativ 2: leie hotellrom - take away sushi og hvitvin, sexleketøy og en diger seng. Hva ville du valgt? Dette er en fyr jeg gjerne vil ha mer med å gjøre. Anonymous poster hash: 668d1...f12
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Nå er jeg i et ekteskap nesten uten sex, så alt i meg skriker alternativ 2 ;-) haha! Om det er en mann du vil ha noe seriøst med er det sikkert lurt å starte med alternativ 1. Anonymous poster hash: 000c9...ae5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Nå er jeg i et ekteskap nesten uten sex, så alt i meg skriker alternativ 2 ;-) haha! Om det er en mann du vil ha noe seriøst med er det sikkert lurt å starte med alternativ 1. Anonymous poster hash: 000c9...ae5 Har gjort alternativ 1 før da. Og det er nok kanskje det han regner med. Derfor jeg tenkte det hadde vært stas å kanskje gjøre alt 2. 😜 Anonymous poster hash: 668d1...f12
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Har dere vært på flere dater? Vet han at du ønsker mer enn bare sex? Hvis han vet alt dette og dere har et godt 'forhold' så hadde jeg gått for nummer 2 med en gang ;-) Anonymous poster hash: 46ecd...04d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Har dere vært på flere dater? Vet han at du ønsker mer enn bare sex? Hvis han vet alt dette og dere har et godt 'forhold' så hadde jeg gått for nummer 2 med en gang ;-) Anonymous poster hash: 46ecd...04d Vi har lagt et godt grunnlag gjennom flere dater og vi har hatt sex. Veldig bra sex også. Det er det jeg er litt redd for, at han kanskje skal tro jeg bare vil ha sex hvis jeg gjør det slik...? Anonymous poster hash: 668d1...f12
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Har dere vært på flere dater? Vet han at du ønsker mer enn bare sex? Hvis han vet alt dette og dere har et godt 'forhold' så hadde jeg gått for nummer 2 med en gang ;-)Anonymous poster hash: 46ecd...04d Vi har lagt et godt grunnlag gjennom flere dater og vi har hatt sex. Veldig bra sex også. Det er det jeg er litt redd for, at han kanskje skal tro jeg bare vil ha sex hvis jeg gjør det slik...? Anonymous poster hash: 668d1...f12 Så ha et par romantiske dater til da, før du slår til Anonymous poster hash: 1c555...5f8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Romantisk date helt klart dersom du er interessert I mer enn sex.. Anonymous poster hash: 3d6af...3c3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Har dere vært på flere dater? Vet han at du ønsker mer enn bare sex? Hvis han vet alt dette og dere har et godt 'forhold' så hadde jeg gått for nummer 2 med en gang ;-) Anonymous poster hash: 46ecd...04d Vi har lagt et godt grunnlag gjennom flere dater og vi har hatt sex. Veldig bra sex også. Det er det jeg er litt redd for, at han kanskje skal tro jeg bare vil ha sex hvis jeg gjør det slik...? Anonymous poster hash: 668d1...f12 Gjør hotellrommet litt mer romantisk da, selv om sushi og vin er romantisk nok i mine øyne! Romanse kan man få inn i ALT, både hverdagslig og dater. Men lidenskap må man sette pris på og jeg tror dere begge får mest ut av en sånn date ;-) Anonymous poster hash: 46ecd...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå