Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 skal lage stikkelsbærlikør, og i følge oppskriften skal den lagres i 18 måneder! Men hvor bør den lagres? Kaldt? Romtemperatur? Kjeller? Mørkt? Anonymous poster hash: 7e51b...25c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Jeg ville lagret den mørkt i en kjeller. Romtemperatur tror jeg blir for varmt, og for mye lys er vel ikke bra. Så en kjølig, mørk kjeller er nok ideelt, vil jeg tro. Jeg har ikke laget stikkelsbærlikør, men noen andre likører. Anonymous poster hash: 6b275...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå