Gå til innhold

Når det kommer til...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker du den formuleringen?

 

Hva er galt med "Når det gjelder ..."?

 

Anonymous poster hash: cbcab...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anglisisme...

Ikke noe galt med "når det gjelder" men "når det kommer til" høres mye bedre ut fonetisk sett.

Skrevet

Når det kommer til... Høres bedre ut.

 

Hvorfor lurer du hi?

 

 

 

Anonymous poster hash: 07d0f...df5

Skrevet

Når det kommer til... Høres bedre ut.

 

Hvorfor lurer du hi?

 

 

 

Anonymous poster hash: 07d0f...df5

Jeg lurer ikke, egentlig, jeg blir bare frustrert av det språklige forfallet her til lands. "Når det kommer til ..." er dårlig språkføring. På norsk skal man skrive "Når det gjelder ...".

 

Anonymous poster hash: cbcab...3d3

Skrevet

 

Når det kommer til... Høres bedre ut.

Hvorfor lurer du hi?Anonymous poster hash: 07d0f...df5

Jeg lurer ikke, egentlig, jeg blir bare frustrert av det språklige forfallet her til lands. "Når det kommer til ..." er dårlig språkføring. På norsk skal man skrive "Når det gjelder ...".Anonymous poster hash: cbcab...3d3

Skjønner hva du mener, men bruker det som sagt likevel. Husk at språket er i stadig utvikling...
Skrevet

 

Når det kommer til... Høres bedre ut.

Hvorfor lurer du hi?Anonymous poster hash: 07d0f...df5

Jeg lurer ikke, egentlig, jeg blir bare frustrert av det språklige forfallet her til lands. "Når det kommer til ..." er dårlig språkføring. På norsk skal man skrive "Når det gjelder ...".Anonymous poster hash: cbcab...3d3

skal??

 

 

 

Anonymous poster hash: 07d0f...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...