Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Hvilken vogn vil dere anbefale til meg som venter baby i november/desember? Går mest på asfalt, grus og innendørs, men ikke godt å vite om det blir dypsnø, glattis eller sørpe i vinter.. Bor på Vestlandet og har mye vær for å si det sånn Anonymous poster hash: 6199b...87c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Simo kombi. Anonymous poster hash: 93f79...692
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Helt enig. Simo er supergod. har denne selv. Jeg har simo duo, da denne er litt lettere enn kombi, noe som er en fordel om den skal løftes mye inn og ut av bil.. Kombi vil si at man har separert bag og sittedel. Jeg har hatt begge deler, og merker ikke store forskjellen. Ville valgt en vogn med fire hjul.Ellers synes jeg emaljunga kanskje er hakket bedre enn simo, men såpass mye dyrere i forhold til liten forskjell på vogna. Dessuten er det snart salg på årets vognmodeller (men emaljunga har aldri tilbud). Jeg fikk min simo på 25% avslag i september eller oktober. Så om du holder et øye med barnas hus, babyshop butikkene kan du gjøre et godt kjøp snart Anonymous poster hash: 7f331...04d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Helt enig. Simo er supergod. har denne selv. Jeg har simo duo, da denne er litt lettere enn kombi, noe som er en fordel om den skal løftes mye inn og ut av bil.. Kombi vil si at man har separert bag og sittedel. Jeg har hatt begge deler, og merker ikke store forskjellen. Ville valgt en vogn med fire hjul.Ellers synes jeg emaljunga kanskje er hakket bedre enn simo, men såpass mye dyrere i forhold til liten forskjell på vogna. Dessuten er det snart salg på årets vognmodeller (men emaljunga har aldri tilbud). Jeg fikk min simo på 25% avslag i september eller oktober. Så om du holder et øye med barnas hus, babyshop butikkene kan du gjøre et godt kjøp snart Anonymous poster hash: 7f331...04d Må også tilføye at både emaljunga og simo er lange i ryggdelen på sittedelen, og kan fint brukes som sovevogn når barnet blir to-tre år. Jeg jobber selv i barnehage og det er kun disse vognene jeg har sett som har lang nok rygg og beinlende til at det er behagleig for de største sovebarna og sove i. Dermed vil jo denne vogna kunne brukes lenge Anonymous poster hash: 7f331...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå