Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Flere skriver at de kan ikke fordra at folk går barføtter inne. Men, hvordan løses dere dette hvis dere eller gjestene deres går i sandaler eller er sokkeløse i skoen? Har dere med/låner dere ut sokker til slike episoder? Anonymous poster hash: fa387...f64
Flettfrid og lilleprins Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Mine venninner har med. Selv går jeg ikke barbent i sko.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Jeg går svært sjelden barbeint i sko, har aldri hatt den problemstillingen. Min svigermor har med sokker når jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: c6aa5...bc3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Jeg liker ikke å gå barbeint hos folk, så jeg har med meg sokker. Anonymous poster hash: b5cd2...cb8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Har dere med dere sokker?? Har jeg i mine snart 40 år aldri opplevd:-) Hahaha, nå har jeg hørt det også. Anonymous poster hash: 965b3...cc0
Miamimom Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Bruker dere aldri sandaler om sommeren? ( jeg tar som en selvfølgelig forutsetning at dere ikke bruker sokker i sandalene) Jeg bor i sandaler så mye jeg kan i sommerhalvåret.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Jeg har ALLTID sokker i veska. Anonymous poster hash: 10b82...13b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Bruker dere aldri sandaler om sommeren? ( jeg tar som en selvfølgelig forutsetning at dere ikke bruker sokker i sandalene) Jeg bor i sandaler så mye jeg kan i sommerhalvåret. Her går gjestene som regel inn med sandalene på. Jeg hadde foretrukket at de gikk barbeint. Anonymous poster hash: 7bcee...1bd
Mamma_til_2 Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Jeg har ikke problemer med dette, men jeg og mine venninner har faktisk alltid sokker i vesken som vi tar på om vi går i sandaler og skal på besøk.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Jøss... Må innrømme jeg aldri har med sokker i veska altså. Men når jeg er på besøk hos noen og det er sandalvær, så har det vel stort sett ALDRI hendt at vi oppholder oss inne heller. Sandalvær = sitte ute å drikke kaffen. Anonymous poster hash: 754d8...bb8
MarianeA Skrevet 30. august 2015 #12 Skrevet 30. august 2015 Jeg går oftest barbeint i skoene hele sommeren og jeg har aldri tenkt på at det var til sjenanse at man gikk barbeint inne hos folk. Etter å ha lest dette vurderer jeg jo å ta med sokker i veska. Eller, jeg gjør som jeg alltid har gjort-går barbeint.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #13 Skrevet 30. august 2015 Hva er egentlig det store problemet med å være barbeint? Man får jo strengt tatt den samme møkka på sokkene som på føttene. Anonymous poster hash: 52483...fbb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #14 Skrevet 30. august 2015 Jeg har ikke problemer med dette, men jeg og mine venninner har faktisk alltid sokker i vesken som vi tar på om vi går i sandaler og skal på besøk. Dette er det merkeligste jeg har hørt ☺️ Hva er det som er så galt med føtter? Anonymous poster hash: fd7fa...999
Serepta Skrevet 30. august 2015 #15 Skrevet 30. august 2015 Jeg har også alltid med ankelsokker i vesken om jeg skal i besøk og ikke har sokker i skoene.
Pobie Skrevet 30. august 2015 #16 Skrevet 30. august 2015 Aldri tenkt over engang. Hva er problemet med at folk går barbeint? Hvis jeg går med sandaler, kan jeg fint gå inn til andre med sandaler. Synes dette er helt greit hjemme hos meg selv og. Hvis jeg blir bedt om å ta av sandalene går jeg barbeint, og hadde ikke tenkt noe over at jeg var barbeint hos andre. Ber ikke besøkende om å ta av seg sandaler, men hvis de gjør det hadde jeg ikke lagt merke til om de var barbeinte. Går barbeint hjemme hos meg selv nesten hele sommeren, og med sandaler ute og på besøk.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #17 Skrevet 30. august 2015 Jeg lurer også litt på hva som er galt med bare føtter? Her går jeg barbent så sant det er varmt nok, og som en annen påpeker, det er jo ikke mer skitt under føttene mine enn under dem når jeg har sokker på. Ev. døde hudceller osv, vil jo komme fra hele kroppen uansett som f.eks. hender, hodebunn osv. Altså, jeg kan skjønne det dersom det er snakk om skikkelig ustelste og ekle føtter, men helt normale føtter? Jeg er i hvert fall glad for at bare føtter er både normalt og greit i min omgangskrets, og at alle kan gå inn til hverandre barbeint uten at det er problematisk for noen. Anonymous poster hash: 86d16...f11
Mamma_til_2 Skrevet 30. august 2015 #18 Skrevet 30. august 2015 Jeg har ikke problemer med dette, men jeg og mine venninner har faktisk alltid sokker i vesken som vi tar på om vi går i sandaler og skal på besøk.Dette er det merkeligste jeg har hørt ☺️ Hva er det som er så galt med føtter? Anonymous poster hash: fd7fa...999 Ingenting galt, jeg liker ikke gå barbent inne hos andre enn meg selv, mine venninner gjør som de vill men de har sokker i vesken som de pleier og ta på ( ikke min regel)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #19 Skrevet 30. august 2015 Jeg har alltid sokker i veska. Jeg vaser ikke ikke rundt barbeint hjemme hos andre, udelikat og uoppdragent. Anonymous poster hash: b9bff...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå