Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Jeg satt klar klokken ni, heldigvis! Fikk forhåndsbestilt mange julegaver på multitrend.no Ser de er tom for forhåndsbestilling på noe allerede Anonymous poster hash: e4f75...102
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Må de forhåndsbestilles? Det visste jeg ikke Jeg kjøpte nettopp den store hvite/sølv i gave og der var det flere igjen.. Mulig jeg bare hadde flaks, da Anonymous poster hash: cc55e...964
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Det finnes jo sikkert flere nettbutikker enn den du reklamerer for, da. Her jeg bor er tilogmed noe Kähler på salg... Både Omaggio-vaser og de som ser ut som butplug'er. Anonymous poster hash: 5ea0f...cfd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 De sølvstripa Kähler-vasene er jo snart like harry som veskene til Michael Kors. Når gud, hvermannsen og svigermor har noe er det liksom omtrent like hipsterturnoff som når alle fjortisene på den lokale ungdomsskolen deler veska ens. Anonymous poster hash: 884cd...b49
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 De sølvstripa Kähler-vasene er jo snart like harry som veskene til Michael Kors. Når gud, hvermannsen og svigermor har noe er det liksom omtrent like hipsterturnoff som når alle fjortisene på den lokale ungdomsskolen deler veska ens. Anonymous poster hash: 884cd...b49 Og hvem bryr seg egentlig om det? Seriøst, er det noen over 14 år som tenker som deg? Anonymous poster hash: 3884b...46e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Huff, håper ikke noen kjøper sånn trend-vase i gave til meg! Anonymous poster hash: 36cb4...7c9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 De sølvstripa Kähler-vasene er jo snart like harry som veskene til Michael Kors. Når gud, hvermannsen og svigermor har noe er det liksom omtrent like hipsterturnoff som når alle fjortisene på den lokale ungdomsskolen deler veska ens. Anonymous poster hash: 884cd...b49 Og hvem bryr seg egentlig om det? Seriøst, er det noen over 14 år som tenker som deg? Anonymous poster hash: 3884b...46e Om noen bryr seg om interiørtrender? Ja, det vil jeg anta de fleste Kählerhandlere gjør. Selv om de er sent ute, som deg. Anonymous poster hash: 884cd...b49
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Fikk lyst på julekulene.. Men 3 for 399, tror jeg venter og ser om de kommer på salg i januar 😜 Anonymous poster hash: 34ba8...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå