Ikkesåallerværst Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Har brukt begge deler og det har gått fint. Den glasserte har fått litt brune merker nedi. Det er strengt tatt mannen min og svigermor som baker, men jeg har sett det med selvsyn og spist meg god og mett .
It's all about me Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Har brukt begge deler og det har gått fint. Den glasserte har fått litt brune merker nedi. Det er strengt tatt mannen min og svigermor som baker, men jeg har sett det med selvsyn og spist meg god og mett . Det brune belegget fjerner du lett med en dråpe Le Creuset pots & pans rengjøringsmiddel.
beef sister Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Har brukt begge deler og det har gått fint. Den glasserte har fått litt brune merker nedi. Det er strengt tatt mannen min og svigermor som baker, men jeg har sett det med selvsyn og spist meg god og mett .Det brune belegget fjerner du lett med en dråpe Le Creuset pots & pans rengjøringsmiddel. Lett og lett, du! Selv ikke tretti dråper fjerner det lett.
It's all about me Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Har brukt begge deler og det har gått fint. Den glasserte har fått litt brune merker nedi. Det er strengt tatt mannen min og svigermor som baker, men jeg har sett det med selvsyn og spist meg god og mett .Det brune belegget fjerner du lett med en dråpe Le Creuset pots & pans rengjøringsmiddel. Lett og lett, du! Selv ikke tretti dråper fjerner det lett. Her går det lett av hver gang. Fuktig klut, noen dråper Le Creuset pots & pans og alt brunt svidd belegg gir raskt tapt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå