Gå til innhold

En mann som er RÅ i senga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å finne overskrift ;-)

Jeg har hatt sex med ca 20 menn i hele mitt liv, og det har selvfølgelig vært stor variasjon på disse. Noen har vært mer spennende enn andre når det kommer til sex, men når jeg tenker etter har det likevel vært mye likt.

Nå har jeg møtt en mann som er helt vannvittig rå på det området. Jeg dør ved tanken.

Han gjør ALT for å tilfredsstille meg. Leker med meg i timesvis. Han bruker munnen og hendene sine på en måte jeg ikke visste gikk an.

Han tar meg hardt, og da MENER jeg hardt. Nesten på grensen til vondt, men han klarer akkurat å ikke gå over grensen.

Han elsker med meg,og hvisker til meg mens han er inni meg.

Han holder hendene mine fast. Løfter meg opp. Tar totalt kontroll.

Jeg dør ved tanken på han!

Jeg har seksuell erfaring, men det er ingen som har vært i nærheten av hvordan denne mannen er.

Han er høy og muskuløs, så kan hende det at han er så utrolig sterk gjør mye også.

Har noen av dere også plutselig følt at sex har fått en annen betydning med en ny elsker?

Anonymous poster hash: 090bf...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit, så deilig! Jeg ble helt kåt bare av å lese innlegget ditt. Ønsker meg en sånn mann!!!

Anonymous poster hash: 4bf6a...991

Skrevet

Mikser jeg mine to siste får jeg vel en sånn.

Har en ny som skal prøves i kveld, er så spent.

Anonymous poster hash: a4968...407

Skrevet

Jeg har også hatt en sånn. synd han ikke er kjærestemateriale.. men jeg ender alltid opp med han igjen I ulike situasjoner. Har kjent han i 20 år og er på vei tilbake til han nå etter samlivsbrudd. Gleder meg så mye at jeg helt glemmer å sørge over bruddet 😊

kos deg!

Anonymous poster hash: 35057...2d2

Skrevet

Syns også at dette hørtes helt deilig ut! Nyyt! Sier jeg bare. Har hatt mange sexpartnere, men ingen jeg kan kalle RÅ, dessverre :/

Anonymous poster hash: d92ee...7f5

Skrevet

Jeg skal virkelig nyte det ja!

Har "alltid" visst hvem han er, men han har vært den store, sterke og så totalt uoppnåelig at jeg ikke har tenkt tanken før en gang.

Jeg er lav og overvektig, alle han har vært dammen med før har vært like trent som han.

Første gang jeg kledde av meg foran han gruet jeg meg for å vise kroppen min.

Han fikk meg til å glemme det på et sekund, han får meg til å føle meg vakker.

Vannvittige greier!

Skrevet

Jeg har kontakt med en som iallefall virker rå i senga☺ Han er veldig selvsikker, og får inntrykk av at han virkelig vet hva han driver med. Er ganske velutstyrt og.... Har sååå lyst å ha sex med han, men kan ikke for jeg er i et forhold 😕 Han frister meg noe sinnsykt, men er redd at det ikke hadde blitt bedre av å prøve han bare en gang. Redd jeg hadde blitt hektet på han. Han er veldig ute etter meg, så det er vanskelig å motstå. Men har klart det hittil 😆

Anonymous poster hash: a2cad...442

Skrevet

Mannen min er sånn <3

Anonymous poster hash: 1a797...042
Skrevet

Samboeren min er helt utrolig tafatt i senga. Jeg orker ikke tanken på sex lenger!

Før han så hadde jeg flere pulevenner og fikk aldri nok av dem.

Hadde en som var helt fantastisk i senga, men vi hadde ikke så mye til felles utenfor soverommet så det ble ikke noe mer. Skulle ønske samboeren min var sånn for da hadde han virkelig vært drømmemannen!

Anonymous poster hash: 0f213...653

Skrevet

Hadde en sånn ONS en gang.

Sju år siden, men jeg glemmer det aldri!

Anonymous poster hash: 69e67...edf

Skrevet

Min mann er også slik og takk Gud for det 😉 enda det kan være litt slitsomt etter ti år, vil jeg heller ha han slik enn en tafatt en 😂

Skrevet

Hadde en elsker som var sånn... Kanon seksuell kjemi! Bare synd at han ellers var en drittsekk.

Anonymous poster hash: b6eb4...989

Skrevet

Hadde en flørt som var sinnsyk rå i senga. Hadde ikke forventet det av han,men skikkelig mann i senga! Hovedinntrykket av han var at han var tøffel av seg, helt til vi kom til senga... Virkelig tok meg til nye høyder og var skikkelig rå. Synd at han ikke kunne være litt mer bad ass av seg sånn i hverdagen og.

Anonymous poster hash: 1ac22...042

Skrevet

Kjæresten min er sånn:-) helt rått! Han gjør slik at jeg bare får lyst på mer og vi har sex hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen:-)

Anonymous poster hash: 4fbca...c7f

Skrevet

Jeg vil gjerne møte en sånn og. Jeg liker ikke så mange av de mennene jeg møter. Og nylig møtte jeg endelig en mann jeg likte, og tente på. Var da 1,5 år siden jeg hadde hatt sex. Så var sexen helt elendig, prøvde flere ganger, og det ble ikke noe bedre. Ble så skuffet.

Jeg har hatt en ganske rå elsker, han var jeg sammen med i 2 år. Og vet vel ikke om jeg kommer til å finne en like bra igjen. Men jeg vil i det minste ha en som er bra da. Ikke ha dårlig sex. Og de fleste jeg har vært sammen med, har jo vært bra.

Anonymous poster hash: 9e800...011
Skrevet

Begynner navnet på T ?!

Dette minner meg om en ons som jeg skulle ønske jeg giftet meg med! Hehe😃 men det er lenge siden nå

Anonymous poster hash: 2ad95...639

Skrevet

Kos deg, HI :)

Min eks var omtrent slik. Savner fremdeles sexen med ham.

Jeg har også hatt ca 20 sexpartnere, men ingen i nærheten av ham.

Litt vanskelig, for jeg har problemer med å se at jeg skal møte en jeg har like god sex med siden jeg ikke har møtt noen som har vært i nærheten før ham. Ikke hatt sex på de to årene som har gått siden det ble slutt med min eks, ikke møtt noen som jeg tenner på :/

Vil     ha     en     ny     slik     mann     NÅ!!!

Anonymous poster hash: 3e9df...190
Skrevet

Hahaha navnet begynner faktisk på T ;-)

Det er sånn at jeg nesten kan tro at det ikke finnes mange av denne typen menn. Jeg trodde jeg hadde vært borti RÅ menn før, men dette var bare en heeeelt annen liga ;-)

Han er sterk, nær,intens og fullstendig opptatt av min nytelse.

Han holder meg nede, er nesten inni meg...leker med meg lenge. Støter HARDT inni meg og hvisker at nå er han dypt inni meg.

Jeg har ikke lett for å komme, men mannen gjør meg gal...så jeg kommer gang på gang.

Vi er ikke kjærester, så jeg lengter etter mer hele tiden.

HI

Skrevet

Hahaha navnet begynner faktisk på T ;-)

Det er sånn at jeg nesten kan tro at det ikke finnes mange av denne typen menn. Jeg trodde jeg hadde vært borti RÅ menn før, men dette var bare en heeeelt annen liga ;-)

Han er sterk, nær,intens og fullstendig opptatt av min nytelse.

Han holder meg nede, er nesten inni meg...leker med meg lenge. Støter HARDT inni meg og hvisker at nå er han dypt inni meg.

Jeg har ikke lett for å komme, men mannen gjør meg gal...så jeg kommer gang på gang.

Vi er ikke kjærester, så jeg lengter etter mer hele tiden.

HI

Ooooo!!! Tenk om det hadde vært samme mann!! ;D DA er verden liten ass!! Hvilken by bor han i? Gammal?

Skrevet

Det hadde vært helt vilt! ;-)

Tør ikke skrive så mye at han kan "henges ut" her! Selv om det er veldig positiv "uthengig"

Skrevet

Det hadde vært helt vilt! ;-)

Tør ikke skrive så mye at han kan "henges ut" her! Selv om det er veldig positiv "uthengig"

Innafor å skrive landsdel? Tipper ikke dette er å henge ut da det skal mye til for at to damer på dib har vært på samme mann å at alle vet hvem dette er ;D

Han jeg hadde ons med tror jeg er 34 år nå sånn ca😃

Skrevet

Haha du har rett! Min er over 40 år, så det er ikke samme mann uansett.

Heldige er vi som får oppleve en slik mann da,for WOW!!

Skrevet

Misunnelig...

Jeg har hatt sex med flere men kan med hånden på hjerte si at samboeren er den desidert værst sexpartner jeg har hatt. I starten gjorde forelskelse blind, så kom det barn, hus og vi skapte ett hjem. Sexen ble 10 ganger være etter vi fikk barn og jeg føler meg letta over å slippe unna med 3-4 ganger i året. Fantaserer om å finne meg en helt rå elsker, men irl kommer det ikke til å skje.

Anonymous poster hash: 9ac42...dc3

Skrevet

Misunnelig...

Jeg har hatt sex med flere men kan med hånden på hjerte si at samboeren er den desidert værst sexpartner jeg har hatt. I starten gjorde forelskelse blind, så kom det barn, hus og vi skapte ett hjem. Sexen ble 10 ganger være etter vi fikk barn og jeg føler meg letta over å slippe unna med 3-4 ganger i året. Fantaserer om å finne meg en helt rå elsker, men irl kommer det ikke til å skje.

Anonymous poster hash: 9ac42...dc3

Samme her. Trist i grunnen! Har virkelig prøvd med han, men innsett at det var ikke meningen at jeg skulle få oppleve fantastisk sex i dette livet. :(

Anonymous poster hash: b60f9...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...