Gå til innhold

Dere som har dyreallergi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke dyr reagerer dere på, og hvilke dyr tåler dere?

Anonymous poster hash: eddc0...24f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer på katt og kanin, og noen ganger hund.

Husk at hvis noen har allergi for et dyr, kan man utvikle allergi for andre dyr ved eksponering over tid.

Skrevet

Jeg har hatt alt av kjæledyr siden jeg var liten. Har hatt bare katt nå i 7 år,skaffet matsvin til barna i fjor som jeg har hatt en del av,men reagerte sånn på de,utviklet astma siden jeg ignorerte allergien og trodde det holdt med medisiner.

Så har man allergi mot dyr så kan man brått bli allergisk mot dyr de tidligere har tålt.

Anonymous poster hash: fb4ff...3b7

Skrevet

Katt, hest og hund. Men har ikke prøvd ut andre pelsdyr.

Anonymous poster hash: 4a94d...f2b

Skrevet

Er allergisk mot katt og litt mot hund. Ignorer det og har katt, hund og marsvin. Har hatt dyrene lenge og allergien er forholdsvis ny, planen er å holde allergien i sjakk med medisiner til dyrene ikke er blandt oss mer(de er gamle nå, så jeg kvitter meg ikke med de pga litt snørr og kløe). Også vil jeg nok prøve ut allergivennlige raser etterhvert. Må ha dyr i huset :)

Anonymous poster hash: 45787...c58
Skrevet

Reagerer på alt utenom ku.

Skulle svært gjerne hatt dyr. Tenker å få meg en hellig ku etterhvert.

Anonymous poster hash: 58642...ce5

Skrevet

Er allergisk mot katt og litt mot hund. Ignorer det og har katt, hund og marsvin. Har hatt dyrene lenge og allergien er forholdsvis ny, planen er å holde allergien i sjakk med medisiner til dyrene ikke er blandt oss mer(de er gamle nå, så jeg kvitter meg ikke med de pga litt snørr og kløe). Også vil jeg nok prøve ut allergivennlige raser etterhvert. Må ha dyr i huset :)Anonymous poster hash: 45787...c58

Sånn tenkte jeg også,men utviklet kraftig astma. I dag tar jeg tabletter,nesespray og 3 forskjellige inhalasjonsmedisiner for å komme gjennom dagen,og som regel en dag eller to på sykehus hver mnd pga anfall jeg ikke får bukt med selv. Anbefales virkelig ikke.

Anonymous poster hash: fb4ff...3b7

Skrevet

Er allergisk mot alle pelsdyr..men noen dyr er verre enn andre. Aller verst er vel hest og kanin.

Reagerer hvis noen rir forbi meg :P

Anonymous poster hash: 7b38a...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...