Huset fullt Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Da ligger jeg i senga med hunden (ikke liten sak) på ene siden, og katten på den andre. Så mannen skviser seg nok snart inn på en ende. Er stort sett her katten sober hele dagen også. Er så koselig😊 Ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Innlegg for å provosere eller? 😁 Hvem blir provosert av slikt? Anonymous poster hash: 3db22...4c0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Æsj! Skifter du sengetøy hver dag da eller? Eller ligger dere å ruller dere i lopper og lus, hår, sand og skitt? For ikke å snakke om grnsesetting og oppdragelse av hunden, kan umulig være et vellykket prosjekt for dere... Anonymous poster hash: dba0f...889
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Ingen dyr i mitt hus og ingen dyr i min seng. Derimot er det som regel et eller to barn der:) Anonymous poster hash: 0a4aa...51a
Huset fullt Skrevet 30. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2015 Oppdragelse på hunden er ingenting i veien med. Skifter ofte på senga her i huset. Er hunden kliss våt eller full i gjørme blir han så klart tørket først etter tur, vi er ikke grisete heller. Jeg har enda til gode å få både lopper og lus. Helsa er på topp hos hele gjengen også😊
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Æsj! Men så lenge dere liker å ha dyr i sengen, så er det nå deres valg! Hadde ikke kommet oppi min seng overhodet. Anonymous poster hash: a549f...290
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Her takler jeg ikke at hunden går inn på soverommet en gang... For min del kunne han bodd ute. Men da jeg vokste opp hadde jeg katta i senga, så det er vel noe jeg har begynt å mislike i voksen alder:-) Anonymous poster hash: 69913...1f8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Før vi fikk unger så sov hundene i senga, men det sluttet vi med før vi fikk første og nå kunne jeg aldri hatt dyr i senga igjen. Et så lei hundehår og all sand som den drar inn. Jeg gruer meg selvfølgelig til dagen den blir borte, men det skal bli godt å slippe alle hundehårene. Anonymous poster hash: 9ecaa...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå