Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Skulle ha mensen sånn omtrent første uka i august. Da dro vi til Syden så jeg begynte på p-piller et par dager før vi dro, for å slippe det. Tok de litt sporadisk, og slutta når vi kom hjem. Men jeg har enda ikke fått den...? Det er ikke farlig for noe? Jeg er overhodet ikke gravid, så det er jeg ikke redd for. Men tidligere når jeg brukte p-piller fast så fikk jeg jo mensen bare jeg glemte den et par dager... har jeg tulla til hele syklusen nå? Anonymous poster hash: cc19d...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå