Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 I morgen kveld. Spenningen er til å ta å føle på. Flere med elskere her? Eller har hatt? Isåfall hvor lenge? Går dere på restaurant eller kino sammen? Anonymous poster hash: 4a4f8...2f1
Mamma til 2 søte Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Hvordan kan du ha en elsker du aldri har møtt?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Har sett han to ganger tilfeldig, pratet ca 10 setninger. Sendte han bare en mld om hva jeg ville😉 Anonymous poster hash: 4a4f8...2f1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Jeg hadde en elsker I tre år en gang.. Vi ble vel nesten som kjærester og det var vondt og fælt for begge å bryte, men vi var fra fullstendig forskjellige verdener og et skikkelig forhold var uaktuelt.. Anonymous poster hash: 0c9fe...876
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 For 3. gang, altså for første gang? Heldig elsker som får et dumt nek til elskerinnen 😂 Anonymous poster hash: 63acb...361
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Så spennende! 😀 Jeg har en elsker, har hatt ham i snart to år. Vi er ute sammen, går ut og spiser sammen, har reist bort sammen noen helger. Det har utviklet seg fra bare å være sex til at vi har blitt veldig glade i hverandre. Sitter og drikker vin og holder hender. Han er min sjelevenn, men vi blir aldri noe mer - vi er så like på mange måter, tenker likt og kan fullføre den andres setninger. Allikevel lever vi så totalt ulike liv at det ikke er forenelig. Så vi er enige om ikke å snakke om det, vi er og blir elskere og våre planer, som det er mange av, involverer bare oss to, uforpliktende kos og aldri felles fremtid. Anonymous poster hash: 7e004...06a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 For 3. gang, altså for første gang? Heldig elsker som får et dumt nek til elskerinnen 😂 Anonymous poster hash: 63acb...361 Du dømmer meg ut ifra hva? Møtt tilfeldig ja,ikke noe flørt i bildet da. Anonymous poster hash: 4a4f8...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå