Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Fikk en svær boks med tannpirkere men de er udugelige som tannpirkere og mannen liker de heller ikke. Er de bare å hive eller kan de brukes til noe annet? Ei jeg er ikke gjerrig men syns det er genialt når man kan bruke ting til andre ting istedenfor å hive de. Det er tannpirkere av plast med tanntråd på i ene enden, de knekker ikke lett. Anonymous poster hash: 2c153...5ad
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Små spyd med druer og ost til matboksen. Spise ostebiter og annen fingermat. Feste bacon til kyllingbryst når du lager baconsvøpt kylling. Stikke gjennom lekseruller for å holde dem sammen. Opptenningsved. Lage prikker når du maler. Feste for egg ved eggmaling til påske. Feste for nissehoder mm når du lager julepynt. Lime sammen til modeller. Stikke under en stol som vipper. Tortirinstrument. Lage skarp skill i håret. Pirke løs ting fra små hull ol. Anonymous poster hash: ba296...ec0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Små spyd med druer og ost til matboksen. Spise ostebiter og annen fingermat. Feste bacon til kyllingbryst når du lager baconsvøpt kylling. Stikke gjennom lekseruller for å holde dem sammen. Opptenningsved. Lage prikker når du maler. Feste for egg ved eggmaling til påske. Feste for nissehoder mm når du lager julepynt. Lime sammen til modeller. Stikke under en stol som vipper. Tortirinstrument. Lage skarp skill i håret. Pirke løs ting fra små hull ol. Anonymous poster hash: ba296...ec0 Som jeg skrev så er de av PLAST og har tanntråd på seg. Les innleggene før du svarer Men takk for tips Anonymous poster hash: 2c153...5ad
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Hvis de ikke har peppermyntesmak, brukes de til å holde på plass bacon som er surret rundt kyllingfileter. Anonymous poster hash: 61e18...0e6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Hvis de har tanntråd i ene enden kand e ikke brukes til noe av det som er foreslått over her. Men en sånn boks koster vel rundt 20-30 kroner. Hvsi dere ikke vil bruke dem, ville jeg kastet boksen og gått videre her i livet. Anonymous poster hash: 59e45...350
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Små spyd med druer og ost til matboksen. Spise ostebiter og annen fingermat. Feste bacon til kyllingbryst når du lager baconsvøpt kylling. Stikke gjennom lekseruller for å holde dem sammen. Opptenningsved. Lage prikker når du maler. Feste for egg ved eggmaling til påske. Feste for nissehoder mm når du lager julepynt. Lime sammen til modeller. Stikke under en stol som vipper. Tortirinstrument. Lage skarp skill i håret. Pirke løs ting fra små hull ol. Anonymous poster hash: ba296...ec0 Som jeg skrev så er de av PLAST og har tanntråd på seg. Les innleggene før du svarer Men takk for tips Anonymous poster hash: 2c153...5ad Så frekk og ekkel du er når noen tar seg bryet med å prøve å hjelpe deg. Anonymous poster hash: 559e6...328
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Kjenner du noen uføretrygdede med en haug med unger, så ville jeg donert pakken til disse. Anonymous poster hash: 5304e...f15
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Jeezez, for ett sprøtt innlegg... Anonymous poster hash: 50c8d...4f4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Julepynt. Hårnåler. Klø seg i trange sprekker og krinkelkroker. Anonymous poster hash: cb2af...c1b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Julepynt. Hårnåler. Klø seg i trange sprekker og krinkelkroker. Anonymous poster hash: cb2af...c1b Henger du de på juletreet da eller? Anonymous poster hash: d28c0...665
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #11 Skrevet 30. august 2015 Små spyd med druer og ost til matboksen. Spise ostebiter og annen fingermat. Feste bacon til kyllingbryst når du lager baconsvøpt kylling. Stikke gjennom lekseruller for å holde dem sammen. Opptenningsved. Lage prikker når du maler. Feste for egg ved eggmaling til påske. Feste for nissehoder mm når du lager julepynt. Lime sammen til modeller. Stikke under en stol som vipper. Tortirinstrument. Lage skarp skill i håret. Pirke løs ting fra små hull ol.Anonymous poster hash: ba296...ec0 Som jeg skrev så er de av PLAST og har tanntråd på seg. Les innleggene før du svarer Men takk for tips Anonymous poster hash: 2c153...5ad Hvis de ikke tåler oppvarming utgår to av forslagene. Resten fungerer nok. Hvis du ikke har tenkt på det kan tråden klippes av. Den kan du jo bruke til for eksempel tanntd! Anonymous poster hash: ba296...ec0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #12 Skrevet 30. august 2015 Fikk en svær boks med tannpirkere men de er udugelige som tannpirkere og mannen liker de heller ikke. Er de bare å hive eller kan de brukes til noe annet? Ei jeg er ikke gjerrig men syns det er genialt når man kan bruke ting til andre ting istedenfor å hive de. Det er tannpirkere av plast med tanntråd på i ene enden, de knekker ikke lett. Anonymous poster hash: 2c153...5ad Bruker de til å feste seigmenn til kaka når jeg laget fotballkake:-) Anonymous poster hash: 18123...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå