Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Vi bor i et litt belastet nabolag. Nå lurer jeg på om papirdunken våres i søppelhuset brukes til noe tvilsomt. Omtrent hver kveld på nøyaktig samme tidspunkt stopper det en bil utenfor hvorpå noen romsterer i søpla vår for de kjører vekk igjen. Ikke normal tigger-som-leter-etter-pant-oppførsel altså..De har vel sjelden bil... Dette er alltid mellom 23:45 og 23:55 på kvelden... Er det noen som driver og dealer via søppeldunker? 😕 Hva kan jeg eventuelt gjøre? Vi har snakket i sameiet om å sette lås på søppeldunkene fordi så mange andre kaster søppel oppi...kanskje det er eneste løsning på dette også? Anonymous poster hash: 38a7a...5ce
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Ja det ville jeg gjort. Men tror ikke nødvendigvis at man handler på samme tid hver kveld? Kanskje de kaster noe oppi? Noe de ikke vil ha i egen dunk? Naboen her er narkoman og dealer endel, men heldigvis ikke i min dunke
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Jeg hadde ringt tips telefonen til politiet. Vi har hatt naboer som har holdt på slik! Og de sitter inne hele gjengen.. Er det små barn osv i nabolaget, er det jo en grunn til bekymring... Anonymous poster hash: d4703...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå