Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Nå har jeg prøvd valgomaten til NRK noen ganger, og hver gang får jeg det partiet, som jeg svarer at jeg tror jeg skal stemme på. For alle spørsmålene dreier seg da om de sakene som er viktig for det partiet. Så nå har jeg fått AP, MDG og Venstre på topp. Men jeg blir jo ikke så mye klokere da. Eller tror det faktisk blir MDG i år, for planene de har for byen jeg bor i, er så utrolig bra. Og jeg er så uenig med høyre og Frp. Tror heller ikke det hjelper så mye og stemme Venstre i år, som jeg har gjort andre år. Andre som har prøvd valgomaten til NRK? Anonymous poster hash: 41daa...f7d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Jeg har prøvd den og fikk partiet jeg skrev jeg tror jeg vil stemme på 3.plass. Syns testen på dagbladet var mer fornuftig fordi man kan mene noe om en sak og så si den ikke er viktig, viktig eller veldig viktig, da påvirker ikke uviktige svar så mye. Anonymous poster hash: a7a4c...bb9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Jeg har prøvd den og fikk partiet jeg skrev jeg tror jeg vil stemme på 3.plass. Syns testen på dagbladet var mer fornuftig fordi man kan mene noe om en sak og så si den ikke er viktig, viktig eller veldig viktig, da påvirker ikke uviktige svar så mye. Anonymous poster hash: a7a4c...bb9 Men jeg lar uansett ikke en test på en nettavis bestemme hva jeg skal stemme. Anonymous poster hash: a7a4c...bb9
BareMas Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Prøv den uten å legge inn det partiet du foretrekker da vel ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå