hysterika Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Er det noen av dere som har Amazon household and Family Library? Jeg har akkurat opprettet det, men jeg forstår ikke hva de mener med at man må ha tilgang til hverandres kredittkort. Noen som har skjønt det?
beef sister Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Det betyr at dere begge har kredittkortopplysninger registrert, og at dere kan bruke hverandres kredittkort inne på Amazon.
hysterika Skrevet 29. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2015 Det betyr at dere begge har kredittkortopplysninger registrert, og at dere kan bruke hverandres kredittkort inne på Amazon. Men jeg får bare opp mitt kort, ikke hans? Jeg får opp alle hans bøker, og jeg får sendt dem til min Kindle også.
beef sister Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Det betyr at dere begge har kredittkortopplysninger registrert, og at dere kan bruke hverandres kredittkort inne på Amazon. Men jeg får bare opp mitt kort, ikke hans? Jeg får opp alle hans bøker, og jeg får sendt dem til min Kindle også. Du får det heller ikke opp i forbindelse med kjøp?
hysterika Skrevet 29. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2015 Det betyr at dere begge har kredittkortopplysninger registrert, og at dere kan bruke hverandres kredittkort inne på Amazon.Men jeg får bare opp mitt kort, ikke hans? Jeg får opp alle hans bøker, og jeg får sendt dem til min Kindle også. Du får det heller ikke opp i forbindelse med kjøp? Jeg har en sånn "one click" greie. Hvis jeg klikker på buy, blir boka kjøpt med en gang, jeg får ikke velge noe kort, og heller ikke "confirm".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå