Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Tok abort for to uker siden. Blør fortsatt litt, men ikke mye. Hadde sex for første gang i dag, å selvfølgelig så sprakk kondomet! Forrige gang ble jeg gravid på ppiller! hvor stor sjans er det å bli gravid nå tro? Er man veldig fruktbar rett etter en abort!? Noen som vet..? Anonymous poster hash: d860e...4ee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Du, det har kommet noe helt nytt på markedet, som kan være til hjelp for deg, i denne vanskelige situasjonen. Sjekk det ut; http://nhi.no/foreldre-og-barn/foreldre/prevensjon/nodprevensjon-1412.html Anonymous poster hash: 768b2...c26
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Ja kommer til å ta angrepille så klart. Men problemet er bare at apoteket er ikke åpent før mandag. Å da har det jo gått litt tid, selv om det er innenfor de 72 timene. Anonymous poster hash: d860e...4ee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Du kan få angrepille på legevakten også. Du har vært maks uheldig da. Er jo sikket midt i eggløsningsperioden også nå hvis du har sånn ca 28 dagers syklus. Anonymous poster hash: d6486...718
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Uff nå er jeg veldig nervøs! Får dra på apoteket så fort det åpner. Håper det ikke er Forsent! Anonymous poster hash: d860e...4ee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Du kan dra på legevakten nå omså. Du trenger ikke vente til mandag Anonymous poster hash: 98ae6...317
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Noen bensinstasjoner selger angrepillle. Anonymous poster hash: 4b2ab...6e6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Gå på apotekvakten eller legevakten. Jo snarere du tar angrepille, jo større sjanse for at den tar. Lykke til. Anonymous poster hash: 4ef5d...86b
Engeln Skrevet 29. august 2015 #9 Skrevet 29. august 2015 Flere kiosker og bensinstasjoner selger angrepiller, må ikke på hverken apotek eller legevakt for det ☺️
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Fikk tak i på bensinstasjon! takk for tipset dere! Anonymous poster hash: d860e...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå