Gå til innhold

Abort og graviditet! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok abort for to uker siden. Blør fortsatt litt, men ikke mye. Hadde sex for første gang i dag, å selvfølgelig så sprakk kondomet! Forrige gang ble jeg gravid på ppiller! :( hvor stor sjans er det å bli gravid nå tro? Er man veldig fruktbar rett etter en abort!? Noen som vet..?

 

Anonymous poster hash: d860e...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kommer til å ta angrepille så klart. Men problemet er bare at apoteket er ikke åpent før mandag. Å da har det jo gått litt tid, selv om det er innenfor de 72 timene.

 

Anonymous poster hash: d860e...4ee

Skrevet

Du kan få angrepille på legevakten også. 

Du  har vært maks uheldig da. Er jo sikket midt i eggløsningsperioden også nå hvis du har sånn ca 28 dagers syklus.



Anonymous poster hash: d6486...718
Skrevet

Uff nå er jeg veldig nervøs! Får dra på apoteket så fort det åpner. Håper det ikke er Forsent!

 

Anonymous poster hash: d860e...4ee

Skrevet

Du kan dra på legevakten nå omså. Du trenger ikke vente til mandag ;)



Anonymous poster hash: 98ae6...317
Skrevet

Noen bensinstasjoner selger angrepillle.

 

Anonymous poster hash: 4b2ab...6e6

Skrevet

Gå på apotekvakten eller legevakten. Jo snarere du tar angrepille, jo større sjanse for at den tar. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: 4ef5d...86b

Skrevet

Flere kiosker og bensinstasjoner selger angrepiller, må ikke på hverken apotek eller legevakt for det ☺️

Skrevet

Fikk tak i på bensinstasjon! :) takk for tipset dere!

 

Anonymous poster hash: d860e...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...