stratosku Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Er det forseint å skaffe kirsebær? Trenger det desperat, men aner ikke hvor jeg kan skaffe det :-(
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Kirsebær eller moreller? Om moreller, så selges det norske i alle dagligvarebutikker for tiden. Om kirsebær, så kan jeg ikke huske å ha sett det i salg, annet enn på glass Anonymous poster hash: db0d5...df4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Du kan gå på slang. Byen er full av sure kirsebær som ingen plukker. Anonymous poster hash: 21adc...ad4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Ta deg en rusletur i Ullevål Hageby, finn deg en passelig hage, ring på og spør og du får garantert plukke. Jeg hadde startet ved Damplass og tuslet ned Jutulveien. *husk anonymknapp* Anonymous poster hash: 8b90c...32b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Kirsebær eller moreller? Om moreller, så selges det norske i alle dagligvarebutikker for tiden. Om kirsebær, så kan jeg ikke huske å ha sett det i salg, annet enn på glass Anonymous poster hash: db0d5...df4 Moreller er også kirsebær, søte Kirkenær. Anonymous poster hash: 9a608...b80
Plutselig_gravid Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Vi har hagen full, men bor ikke i Oslo da. Støtter forslaget om "kirsebærslang" Hadde noen ringt på til meg og spurt om å få plukke frukt i hagen vår, hadde jeg blitt glad. Vi har alt for mye. Har ikke sett kirsebær i dagligvaren.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Det vokser også masse kirsebær i det offenlige rom i oslo. Bakgården til utestedet asylet på grønnland har store kirsebærtrær, det er flere på plassen utenfor Deichmanske på Løkka, langs finnmarksgata oppe ved Carl Berner er det mengder og det er sikkert mange flere plasser jeg ikke vet om. Anonymous poster hash: bfc45...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå