Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Jeg har falt pladask for en annen.. Jeg er så forelsket at jeg er kvalm.. Blir helt fjortis når jeg er i nærheten av denne mannen. Ser han bare en gang pr uke, og resten av tiden går jeg bare og dagdrømmer... Jeg har ikke vært utro, men hjelpes så lyst jeg har... Er det andre som har det på samme måte...? Det får meg til å tvile på forholdet vårt. Kan man virkelig forelske seg i andre om man er i et bra forhold...? Anonymous poster hash: d86de...757
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Prøv han ut først, før du gjør noe galt! Anonymous poster hash: 596e1...8d5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Ja, man kan forelske seg i andre selv om forholdet hjemme er bra. Dessverre... Har ingen råd, sliter med det samme selv. Anonymous poster hash: d286f...876
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Jacisst kan man forelske seg i andre, selv om man er i et bra forhold. Det har jeg erfart! Har verdens snilleste mann - likevel falt jeg hodestups for en annen mann i februar. Jeg har brukt maaange måneder på. Å komme over denne mannen, og det går ganske bra nå, men guuuuud enkelte dager. Har aldri vært utro, og heldigvis bor denne andre fyren i en annen by og jeg ser ham sjeldent. Ellersvet jeg ikke hvordan det hadde gått. Men jeg satser på han jeg har, han er faktisk god som gull! Anonymous poster hash: 27bf8...cf3
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Ja, er fullt mulig å være forelsket i flere på en gang. Men man må likevel velge å gjøre det som er riktig. Spesielt hvis man har en god mann hjemme!!! Anonymous poster hash: 68722...f4c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Er dere tenåringer? Hvordan kan du gå rundt å forelske deg altså FORELSKE deg i andre når du har en fin mann? Dere burde stikke fingeren i jorda alle sammen og flytte fra de stakkars mennene deres med en gang. Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Er dere tenåringer? Hvordan kan du gå rundt å forelske deg altså FORELSKE deg i andre når du har en fin mann? Dere burde stikke fingeren i jorda alle sammen og flytte fra de stakkars mennene deres med en gang. Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Idiot!! Man velger ikke sine følelser. Man velger sine handlinger! Så om man blir forelsket, er ikke det er problem før man mater den følelsen.. Anonymous poster hash: 50680...ac4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Er dere tenåringer? Hvordan kan du gå rundt å forelske deg altså FORELSKE deg i andre når du har en fin mann? Dere burde stikke fingeren i jorda alle sammen og flytte fra de stakkars mennene deres med en gang. Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Idiot!! Man velger ikke sine følelser. Man velger sine handlinger! Så om man blir forelsket, er ikke det er problem før man mater den følelsen.. Anonymous poster hash: 50680...ac4 Null problem å styre følelsene din hvis du gidder å gjøre et forsøk - idiot Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Hvis du har så gode teknikker for å styre egne følelser, så foreslår jeg at du starter kurs.. Anonymous poster hash: d86de...757
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Hvis du har så gode teknikker for å styre egne følelser, så foreslår jeg at du starter kurs.. Anonymous poster hash: d86de...757 Det er det mange andre som kan hjelpe deg med om du er interessert i det. Ingen problem om du analyserer tankene (og følelsene) dine, men jeg tror i bunn og grunn dere er mer glade i å nyte følelsene enn å analysere dem. Det gir en form for rus og det liker jo de fleste Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #11 Skrevet 30. august 2015 Jeg er lik. Blir betatt titt og ofte...ganske kortvarig. Siden mannen hjemme er ganske fantastisk går det over av seg selv slitsomt og desverre litt spennende når det står på. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drømmer om andre enn mannen, så utro kommer jeg aldri til å være Anonymous poster hash: 0a74e...fb2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #12 Skrevet 31. august 2015 Jeg er lik. Blir betatt titt og ofte...ganske kortvarig. Siden mannen hjemme er ganske fantastisk går det over av seg selv slitsomt og desverre litt spennende når det står på. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drømmer om andre enn mannen, så utro kommer jeg aldri til å være Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Hvorfor tillater du deg å bli betatt av andre hvis mannen din er så bra da? Det er ikke vanskelig å styre unna slikt hvis du vil. Vært lenge sammen og trenger bekreftelse? Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #13 Skrevet 31. august 2015 Jeg er lik. Blir betatt titt og ofte...ganske kortvarig. Siden mannen hjemme er ganske fantastisk går det over av seg selv slitsomt og desverre litt spennende når det står på. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drømmer om andre enn mannen, så utro kommer jeg aldri til å være Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Hvorfor tillater du deg å bli betatt av andre hvis mannen din er så bra da? Det er ikke vanskelig å styre unna slikt hvis du vil. Vært lenge sammen og trenger bekreftelse? Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Fordi følelseslivet mitt ikke er gjennomkontrollert. De er følelser, og gjør stort sett som de vil. Hva jeg velger å gjøre med dem er noe helt annet. Jeg blir betatt, og det er det. Det går over. Bekreftelse har lite med saken å gjøre, hvor skulle jeg få den bekreftelsen fra? De jeg blir betatt av vet jo ikke at jeg synes om dem. Anonymous poster hash: 0a74e...fb2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #14 Skrevet 31. august 2015 Jeg er lik. Blir betatt titt og ofte...ganske kortvarig. Siden mannen hjemme er ganske fantastisk går det over av seg selv slitsomt og desverre litt spennende når det står på. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drømmer om andre enn mannen, så utro kommer jeg aldri til å være Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Hvorfor tillater du deg å bli betatt av andre hvis mannen din er så bra da? Det er ikke vanskelig å styre unna slikt hvis du vil.Vært lenge sammen og trenger bekreftelse? Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Fordi følelseslivet mitt ikke er gjennomkontrollert. De er følelser, og gjør stort sett som de vil. Hva jeg velger å gjøre med dem er noe helt annet. Jeg blir betatt, og det er det. Det går over. Bekreftelse har lite med saken å gjøre, hvor skulle jeg få den bekreftelsen fra? De jeg blir betatt av vet jo ikke at jeg synes om dem. Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Er det deilig å bli betatt og samtidig være så sikker på at du ikke skal gjøre noe med det? Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #15 Skrevet 31. august 2015 Er dere tenåringer? Hvordan kan du gå rundt å forelske deg altså FORELSKE deg i andre når du har en fin mann? Dere burde stikke fingeren i jorda alle sammen og flytte fra de stakkars mennene deres med en gang. Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Idiot!! Man velger ikke sine følelser. Man velger sine handlinger! Så om man blir forelsket, er ikke det er problem før man mater den følelsen.. Anonymous poster hash: 50680...ac4 Null problem å styre følelsene din hvis du gidder å gjøre et forsøk - idiot Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Ser ikke ut som du greier å styre sinnet ditt en gang... Anonymous poster hash: 33269...e24
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #16 Skrevet 31. august 2015 Er dere tenåringer? Hvordan kan du gå rundt å forelske deg altså FORELSKE deg i andre når du har en fin mann? Dere burde stikke fingeren i jorda alle sammen og flytte fra de stakkars mennene deres med en gang. Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Idiot!! Man velger ikke sine følelser. Man velger sine handlinger! Så om man blir forelsket, er ikke det er problem før man mater den følelsen.. Anonymous poster hash: 50680...ac4 Null problem å styre følelsene din hvis du gidder å gjøre et forsøk - idiot Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Ser ikke ut som du greier å styre sinnet ditt en gang... Anonymous poster hash: 33269...e24
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #17 Skrevet 31. august 2015 Er dere tenåringer? Hvordan kan du gå rundt å forelske deg altså FORELSKE deg i andre når du har en fin mann? Dere burde stikke fingeren i jorda alle sammen og flytte fra de stakkars mennene deres med en gang. Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Idiot!! Man velger ikke sine følelser. Man velger sine handlinger! Så om man blir forelsket, er ikke det er problem før man mater den følelsen.. Anonymous poster hash: 50680...ac4 Null problem å styre følelsene din hvis du gidder å gjøre et forsøk - idiot Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Ser ikke ut som du greier å styre sinnet ditt en gang... Anonymous poster hash: 33269...e24 Sinne? Hvor ser du noe sinne? Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #18 Skrevet 31. august 2015 Når man HAR en mann, er andre menn bare "folk"! Ergo så tenker man ikke på dem i romantiske, eller seksuelle, vendinger.... Så enkelt er det faktisk Gjør du det, så mangler du noe hjemme (og det er ofte noe som kan fikses!), eller så mangler du rett og slett selvinnsikt! Gresset er dessuten SVÆRT sjelden grønnere på den andre siden! Det er grønnest der man steller plenen.... Anonymous poster hash: 980d8...0a7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #19 Skrevet 31. august 2015 Jeg er lik. Blir betatt titt og ofte...ganske kortvarig. Siden mannen hjemme er ganske fantastisk går det over av seg selv slitsomt og desverre litt spennende når det står på. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drømmer om andre enn mannen, så utro kommer jeg aldri til å være Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Hvorfor tillater du deg å bli betatt av andre hvis mannen din er så bra da? Det er ikke vanskelig å styre unna slikt hvis du vil.Vært lenge sammen og trenger bekreftelse? Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Fordi følelseslivet mitt ikke er gjennomkontrollert. De er følelser, og gjør stort sett som de vil. Hva jeg velger å gjøre med dem er noe helt annet. Jeg blir betatt, og det er det. Det går over. Bekreftelse har lite med saken å gjøre, hvor skulle jeg få den bekreftelsen fra? De jeg blir betatt av vet jo ikke at jeg synes om dem. Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Er det deilig å bli betatt og samtidig være så sikker på at du ikke skal gjøre noe med det? Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Mitt gress er definitivt grønnest der jeg steller plenen, altså hjemme. Deilig... Egentlig ikke. Det er en følelse som jeg ikke viser frem, på lik linje med at noen folk kan jeg ikke fordra. Men jeg forholder meg til dem på en ok måte alikavel. Hadde jo vært enklere hvis jeg ikke hadde blitt betatt, og kan være slitsomt mens det står på. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Spennende, kanskje? Anonymous poster hash: 0a74e...fb2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #20 Skrevet 31. august 2015 Jeg synes det er helt forferdelig å være betatt av en annen:( det er virkelig ikke en følelse jeg velger selv.. Jeg prøver å skyve det vekk, prøver å ta ut følelsene på mannen isteden, men der hjelper ikke.. Når magen går i spinn, og jeg ikke får frem et ord når jeg møter denne mannen, så er det virkelig ikke følelser jeg ønsker! Samtidig er det jo nesten som kjærlighetssorg fordi jeg vet at jeg ikke kan få han:( Anonymous poster hash: d86de...757
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #21 Skrevet 31. august 2015 Jeg er lik. Blir betatt titt og ofte...ganske kortvarig. Siden mannen hjemme er ganske fantastisk går det over av seg selv slitsomt og desverre litt spennende når det står på. Jeg får dårlig samvittighet når jeg drømmer om andre enn mannen, så utro kommer jeg aldri til å være Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Hvorfor tillater du deg å bli betatt av andre hvis mannen din er så bra da? Det er ikke vanskelig å styre unna slikt hvis du vil.Vært lenge sammen og trenger bekreftelse? Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Fordi følelseslivet mitt ikke er gjennomkontrollert. De er følelser, og gjør stort sett som de vil. Hva jeg velger å gjøre med dem er noe helt annet. Jeg blir betatt, og det er det. Det går over. Bekreftelse har lite med saken å gjøre, hvor skulle jeg få den bekreftelsen fra? De jeg blir betatt av vet jo ikke at jeg synes om dem. Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Er det deilig å bli betatt og samtidig være så sikker på at du ikke skal gjøre noe med det? Anonymous poster hash: 9d7d7...425 Mitt gress er definitivt grønnest der jeg steller plenen, altså hjemme. Deilig... Egentlig ikke. Det er en følelse som jeg ikke viser frem, på lik linje med at noen folk kan jeg ikke fordra. Men jeg forholder meg til dem på en ok måte alikavel. Hadde jo vært enklere hvis jeg ikke hadde blitt betatt, og kan være slitsomt mens det står på. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Spennende, kanskje? Anonymous poster hash: 0a74e...fb2 Når du får slike følelser for andre, hva om du fokuserer på det gode ved mannen din og tenker på de fine opplevelsene dere har hatt sammen? Leste for en tid siden (VG+) tror jeg, at samlivsterapeuter deriblant Frode Thuen, mente at det å drømme om andre er et tegn som man skal ta på alvor. Det indikerer at samlivet ikke er helt som det burde være. Anonymous poster hash: 9d7d7...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå