Gå til innhold

Mannen sier holdt kjeft jævla hora til meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var vi uenige om noe som alle andre par. Vi har vært sammen i 12 år, han var første mannen i mitt liv (var jomfru).

Han har alltid vært stygg i kjeften, men aldri så stygg som idag. Føler at han har mistet respekten for meg i det siste. Jeg har alltid respektert han. Aldri kalt han for noe eller vært utro mot han.

Tror ikke jeg takler dette lenger. Hvorfor skal jeg være sammen med en mann som ikke respekterer meg?

Anonymous poster hash: d3436...3a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve å svare med samme mynt? Rope: Ditt jævla ubrukelige mannfolk, har ikke stor tiss en gang! Høyt, helst i trynet hans. Så spør du rolig etterpå om han syns det er hyggelig å bli snakket til på den måten? Før han rakk å svare ville jeg gått. Om han prøver å holde deg igjen si at han får tenke på spørsmålet ditt til han har roet seg, så kan dere snakke sammen etterpå! Forrige uke kranglet jeg og samboeren. Han hylte til meg når han sto opp for 3,4,5 gang denne uka. Da hylte jeg tilbake så høyt at han fikk sjokk, rett opp i trynet på han og sa han ikke får behandle meg som dritt.. Han tok poenget! Hyler så og si aldri.....

Skrevet

Forsørger han deg?

Anonymous poster hash: 062ca...cc7

Skrevet

Forsørger han deg?

Haha, tvert imot! Han er arbeidsledig. Jeg tjener 93 000 i mnd( brutto).

Jeg forsørger kan kan du si. Han har vært sammen med meg alle de årene fordi han er avhengig av meg. Tro eller ei, han er stygg både utvendig og innvendig og jeg er stikk motsatt.

Skrevet

Forsørger han deg?

Haha, tvert imot! Han er arbeidsledig. Jeg tjener 93 000 i mnd( brutto).

Jeg forsørger kan kan du si. Han har vært sammen med meg alle de årene fordi han er avhengig av meg. Tro eller ei, han er stygg både utvendig og innvendig og jeg er stikk motsatt.

😂

Skrevet

Nei, hvorfor skal du nå egentlig det?

Lykke til med singeltilværelsen. Den vil bli bedre.

Anonymous poster hash: e2b6c...68c
Skrevet

Men hvordan går man frem? Hvordan kan jeg be han forlate huset? Han kommer helt sikkert til å drikke idag. Drikker han så kommer han til å bli voldelig! Jeg er redd

Skrevet

Men hvordan går man frem? Hvordan kan jeg be han forlate huset? Han kommer helt sikkert til å drikke idag. Drikker han så kommer han til å bli voldelig! Jeg er redd

Da venter du til i morgen! Kjenner du noen som kan noe om lovverket? Ta kontakt med de og hør hva dine rettigheter er...
Skrevet

Du snakket om respektløsthet. Nå snakker du om frykt og fysisk vold.

Jeg synes du skal kontakte et krisesenter for råd, samt forlate huset selv inntil videre.  Dere må absolutt snakke sammen, men ikke på tomannshånd når du er redd for å bli utsatt for vold fra ham.

Om dere har barn er det desto viktigere at du kommer deg ut av dette.

Anonymous poster hash: e2b6c...68c

Skrevet

Ringer politiet og ber dem komme å kaste han ut.....

Anonymous poster hash: 0fb03...97b

Skrevet

Herlighet, hvis du tjener så mye, så benytt sjansen.

Jeg har også en mann som ikke eier respekt for meg, som er utrolig stygg i munnen til meg, og som kallermeg det verste av det verste. Jeg har en inntekt på 12000 pr mnd, så jeg kommer dessverre ingen vei. Hadde jeg vunnet i lotto så hadde jeg ikke tvilt!

Anonymous poster hash: a9c1b...668

Skrevet

Mann??? Patetisk guttevalp passer vel bedre.

Anonymous poster hash: 81588...cc0

Skrevet

Hadde ringt politiet og bedt om assistanse for å kaste han ut. Har dere barn?

Anonymous poster hash: 9c775...ba0

Skrevet

Skift lås i døra mens han er ute. Få ham vekk. Voldelig, stygg i munnen og må forsørges av deg attpåtil? Nei, nei, nei!!!!

Anonymous poster hash: 76341...b6f

Skrevet

Jeg har også en mann som ikke eier respekt for meg, som er utrolig stygg i munnen til meg, og som kallermeg det verste av det verste. Jeg har en inntekt på 12000 pr mnd, så jeg kommer dessverre ingen vei. Hadde jeg vunnet i lotto så hadde jeg ikke tvilt!

Han ødelegger deg!...-du kommer til å klare deg å få det mye bedre enn nå! Tenk på helsa di og gå!

Anonymous poster hash: 39ce6...12a

Skrevet

Han ødelegger deg!...-du kommer til å klare deg å få det mye bedre enn nå! Tenk på helsa di og gå!

Anonymous poster hash: 39ce6...12a

Skrevet

Utrolig artig å se hvordan slike historier her spinner av gårde av seg selv.. Begynner med å bli kalt jævla hore, til å ende om en redd kvinne som er redd for vold, og vet ikke hvordan hun skal bli kvitt mannen. Og tjener selvfølgelig over 1 mill i året, mens mannen er fn fattiglus.. Er jo ikke underholdene engang 😕

Skrevet

Idag var vi uenige om noe som alle andre par. Vi har vært sammen i 12 år, han var første mannen i mitt liv (var jomfru).

Han har alltid vært stygg i kjeften, men aldri så stygg som idag. Føler at han har mistet respekten for meg i det siste. Jeg har alltid respektert han. Aldri kalt han for noe eller vært utro mot han.

Tror ikke jeg takler dette lenger. Hvorfor skal jeg være sammen med en mann som ikke respekterer meg?

Åhåhåhåhåhå. Hadde mannen min snakka sånn til meg hadde det vært på hue og ræva ut. Hadde ikke tenkt meg om et halvt sekund en gang. Å bli snakket til på den måten er det samme som å bli slått. Det er psykisk vold og det er uakseptabelt.

Anonymous poster hash: 3ac69...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...