Gå til innhold

Dere som er sammen med en med ADHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Jeg jobber med barn som har det, men lurer på hvordan det er å være sammen med/ leve med en mann som har diagnosen. Min date har det og går på ritalin. Han virker veldig grei, empatisk og innsiktsfull.. Har hatt min dose med drittmenn, så er litt skeptisk.

Anonymous poster hash: 18cd5...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjæreste har ad/HD. Livet hans kan fremstå som litt kaotisk. Mye rot og lite struktur, alltid nye prosjekter og mange jern I ilden på en gang. Han er ganske impulsiv... Han er også godhjertet, kjærlig, nærværende, lidenskapelig, humoristisk og engasjert..

Vet ikke hvor mye av dette som har med ad/HD å gjøre.. 😊

Anonymous poster hash: 0f39c...a6c

Skrevet

Mange vokser jo av seg det verste... Både mannen min og jeg har sagt, samt en av våre barn. Vi har vært noen rotekopper, men med fast jobb og gode rutiner har mye ordnet seg. Men som hun over sier; jeg har mange jern i ilden og blir noen ganger sliten av meg selv. Mye kan jobbes med, heldigvis. Mannen min er flinkere enn meg med ungene, så det er ikke så farlig om det er jeg som må holde orden på planer, avtaler og nøkler.

Anonymous poster hash: 8427c...0ba

Skrevet

Mange vokser jo av seg det verste... Både mannen min og jeg har sagt, samt en av våre barn. Vi har vært noen rotekopper, men med fast jobb og gode rutiner har mye ordnet seg. Men som hun over sier; jeg har mange jern i ilden og blir noen ganger sliten av meg selv. Mye kan jobbes med, heldigvis. Mannen min er flinkere enn meg med ungene, så det er ikke så farlig om det er jeg som må holde orden på planer, avtaler og nøkler.

Sagt skulle være adhd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...