Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Være med 2-åringen mens 2-åringen sov? I 10minutter mens du kjøpte melk på butikken som er 2 min borte med bil? 7.åringen går i 2.klasse og vant til å være alene hjemme i 30 minutter til 1 time. Har ikke gjort det selv, men kom til å tenke på det nå ikveld om det var krise. Anonymous poster hash: f45e5...336
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Oh my! 😳 Anonymous poster hash: ae68b...263
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Ja. Anonymous poster hash: 800b8...1ea
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Ja.. Det tror jeg faktisk.. Men, her legger de seg samtidig.. Snart 3åringen og 7åringen sovner mellom 1930 og 2030... Å jeg har ikke dratt mens begge sov... Anonymous poster hash: 76cb9...654
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Ja Anonymous poster hash: 84b63...4d6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 For å hente posten, levere noe til naboen eller lignende, ja. Ut i bil, nei. Vet aldri om noe skjer på veien... Anonymous poster hash: 53cf3...a91
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Ja, her hjemme ville det vært helt greit. Anonymous poster hash: 7273c...2ca
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #10 Skrevet 30. august 2015 Ja, så kort tid er det uproblematisk Anonymous poster hash: 0cbbf...087
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #11 Skrevet 30. august 2015 Ja Anonymous poster hash: 187d3...c4f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #13 Skrevet 30. august 2015 Kommer veldig an på 7-åringen. Jeg kunne gjort det med min eldste, for han har alltid vært veldig fornuftig og aldri funnet på noe tull. Med Mellomste hadde jeg nok ikke gjort det. Han er 6 nå, men er mer distré og kan fint finne på rampestreker. Han har en tendens til å gjøre ting som faller han inn der og da. Så stoler ikke helt på han sånn sett... Anonymous poster hash: ae0ae...62d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #14 Skrevet 30. august 2015 Nei, det kunne jeg aldri gjort. En 7-åring er alt for liten uansett hvor moden han/hun skulle være. Anonymous poster hash: daca2...e2f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #15 Skrevet 30. august 2015 Dette er omsorgsvikt i min bok. Anonymous poster hash: c98ae...803
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #17 Skrevet 30. august 2015 Hadde jeg ikke hatt noen problemer med.. Dere som sier nei, er aldri 7åringen deres på trilletur med lillebror/søster? Her triller storesøster ofte lillesøster på tur om dagene, ser ikke at det er store forskjellen.. Og da tenker jeg selvfølgelig ikke på dere som bor i by, eller med trafikkerte veier! Anonymous poster hash: 2bb5c...e59
Gjest Gul stjerne Skrevet 30. august 2015 #19 Skrevet 30. august 2015 Ja, hvis syvåringen hadde gjort det med glede.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #20 Skrevet 30. august 2015 Ja. Så lenge det er avklart med 7-åringen og 2-åringen ikke er av det slaget at barnet våkner hele tiden osv. Har dere lest f.eks. Aurorabøkene? Lillebror og knerten? Osv. Det har da vært helt vanlig at ganske små barn kan passe småsøsken litt. At de kan klare seg selv litt osv. Jeg har utstyrt 7-åringen vår med en enkel mobil (fra hun var 5,5 år) og lært henne å betjene den (sjekket det) samt lært henne hva hun skal gjøre i ulike situasjoner. Hun har ikke småsøsken, men jeg tror det hadde gått helt fint også! Anonymous poster hash: 7a22d...4bd
februarprins2013 Skrevet 30. august 2015 #21 Skrevet 30. august 2015 oi så mange som sier Ja, hadde ikke vert aktuelt her at en 7 åring hadde min 2,5 åringen
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #22 Skrevet 30. august 2015 Overrasket over så mange som svarer ja. Kunne aldri gjort det her. 7-åringen min er ikke moden nok for det. HI Anonymous poster hash: f45e5...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå