Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Det var ikke min tråd altså, men hvorfor ble den slettet? Det gikk jo ikke på noen personlig. Det gikk på holdninger folk har. Det må da være innafor å diskutere? Anonymous poster hash: c95d8...502
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Fra ris og ros: "Tråden "Hva slags type familie anser du som taperfamilie" er slettet da den anses som ren hetsetråd!" Anonymous poster hash: 0d9d7...900
Gjest Darwinia:-) Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Det burde være innlysende hvorfor en tråd med en slik tittel ble slettet. Var ikke inne på tråden selv men jeg antar på det sterkeste at det var en tråd fullstendig blottet for medfølelse, toleranse og konstruktiv kritikk for ikke å snakke om samfunnsnytte. Good riddance!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Det burde være innlysende hvorfor en tråd med en slik tittel ble slettet. Var ikke inne på tråden selv men jeg antar på det sterkeste at det var en tråd fullstendig blottet for medfølelse, toleranse og konstruktiv kritikk for ikke å snakke om samfunnsnytte. Good riddance! Det tok litt av, men hadde du sett hva hi skrev tviler jeg på at du hadde hatt medfølelse ☺ 4 barn og ikke istand til å jobbe? Ærlig talt... Anonymous poster hash: 1060c...8e8
Gjest Sommerfuggel Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Som gjengitt over her så ble den slettet da den var en ren hetsetråd. Benytter anledningen til å minne om at denne tråden ikke skal videreføre innholdet/diskusjonen i den slettede tråden. Da blir også denne tråden stengt. Sommerfuggel Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå