Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Jeg har hørt alle bøkene om Joonna Linna av Kepler og synes de var veldig bra. Føler at mye annet blir "dårlig" og overfladisk etter de. Har lest alle Nesbøs bøker også. Veldig bra. Så nå sliter jeg med å finne noe som er like bra som Kepler og Nesbø 😐 Noen som har noen anbefalinger? Anonymous poster hash: b2547...ee2
Gjest Darwinia:-) Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 100åringen som klatret ut av vinduet og forsvant. Den er rett og slett FANTASTISK. Men ikke se filmen, den er ingenting i forhold.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 100åringen som klatret ut av vinduet og forsvant. Den er rett og slett FANTASTISK. Men ikke se filmen, den er ingenting i forhold. Takk for tips, men har lest den😄 Noen flere tips? Hi Anonymous poster hash: b2547...ee2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 (endret) How to kill a mockingbird Keepers of the house 1984 Animal farm Endret 29. august 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Gjest Darwinia:-) Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Støtter Animal Farm. Ellers liker jeg Menn som hater kvinner-triologien. Filmene er veldig bra, bøkene ti ganger bedre. Liker også bøkene om Kurt Wallander.
Høstduft Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Åsa Larsson sin serie og Arnaldur Indridason sin serie. Og ikke minst Jørn Lier Horst
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 (endret) Støtter Animal Farm. Ellers liker jeg Menn som hater kvinner-triologien. Filmene er veldig bra, bøkene ti ganger bedre. Liker også bøkene om Kurt Wallander. Jeg gråt da jeg leste "Den urolige mannen". Wallander er fin. Jussi Adler Olsens bøker er ganske bra Ligg unna Läckbergs bøker fra Fjellbäcka. Veldig ujevne og alt for mye komplisert privatliv på karakterene. Endret 29. august 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #9 Skrevet 30. august 2015 Takk for tips. Skal sjekke ut noen av de. Fjällbacka har jg lest, samme oppfatning som deg. Hi Anonymous poster hash: b2547...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå