Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Liker filmer som Lost in Translations, Evig solskinn i et plettfritt sinn, No safty guaranteed ol. Hvilke filmer som de på Netflix (norske, skal se her og nå og gidder ikke laste ned den amerikanske nå) er bra? Vet det kommer opp forslag nederst når man sjekker ut info om en film, men hva er faktisk bra? Eller rams opp BRAE komedier fra Netflix! Filmer, ikke serier. Anonymous poster hash: d124f...0c7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 The Reader. Den likte jeg Anonymous poster hash: a69a6...7f4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Johan Falk filmene er veldig bra. Men det er ikke komedier da. Anonymous poster hash: 65c18...1f3
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Johan Falk filmene er veldig bra. Men det er ikke komedier da. Anonymous poster hash: 65c18...1f3 Hva type film er det? Redd det er sånn skandinavisk b-film. Jeg vil også ha tips, syns ofte jeg bare ser halve filmer på netflix, kjedelige.. Anonymous poster hash: 3db39...5a8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Johan Falk filmene er veldig bra. Men det er ikke komedier da. Anonymous poster hash: 65c18...1f3 Hva type film er det? Redd det er sånn skandinavisk b-film. Jeg vil også ha tips, syns ofte jeg bare ser halve filmer på netflix, kjedelige.. Anonymous poster hash: 3db39...5a8 Tenkte som deg, men ble veldig overrasketover Johan Falk. Handler om GSI, gruppen for särskilda. ... haha husker ikke hva i'en sto for 😳 En gruppe hos politiet som jobber litt anderledes. Kjente jeg ble litt "glad" i noen av karakterene. Men du burde begynne med første filmen. Anonymous poster hash: 65c18...1f3
Gjest Gul stjerne Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Jeg er på seriekjøret og tenker å se den nye serien om han narkokongen, den fikk veldig gode kritikker. Kom i går, heter noe med narc..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Når jeg skal se film på netflix og sånt sjekker jeg alltid titlene på imdb. Score fra 7,5 og oppover er verdt å se... Anonymous poster hash: c2375...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå