Gå til innhold

Hva sier du til et glass cava og en grusom fis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var matfestival i Skien i dag. Mannen og jeg valgte å ta oss et glass vin hver. Jeg sto i kø. Ved siden av køen var det et bord der det satt 4 damer og koste seg med cava. Jeg slapp den verste Fisen. Skikkelig ille. Muligens pga mye forskjellig jeg smakte på i dag. Tydelig at de merket DEN. Jeg latet som ingenting og fniste litt innvendig 🙊

Anonymous poster hash: d533c...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var matfestival i Skien i dag. Mannen og jeg valgte å ta oss et glass vin hver. Jeg sto i kø. Ved siden av køen var det et bord der det satt 4 damer og koste seg med cava. Jeg slapp den verste Fisen. Skikkelig ille. Muligens pga mye forskjellig jeg smakte på i dag. Tydelig at de merket DEN. Jeg latet som ingenting og fniste litt innvendig 🙊

Må jo ha vært MTN og venninnene hennes :D

Anonymous poster hash: 10906...f3b

Skrevet

Må jo ha vært MTN og venninnene hennes :D

Anonymous poster hash: 10906...f3b

Ha ha, muligens..? Festlig var det!

Skrevet

Overtrøtt og proppfull med sjokkis som jeg er så var dette hysterisk morsomt :P

Anonymous poster hash: 24ebd...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...