Gå til innhold

Noen som har sett "Innsiden ut"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser filmen har fått kjempegode anmeldelser, og traileren ser jo morsom ut. Men er det noen som har sett filmen? Den har 6-årsgrense, men er det greit for en 6-åring å følge med. Det blir ikke for komplisert med disse følelsene som bor i jentas hode?

Anonymous poster hash: f97cb...53a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt komplisert og veldig belærende.gutten her synes den var kjedelig.6 og 10 år.

Var ikke spesielt morsom.

Skrevet

Jeg tok med meg 4,5-åringen, og det var nok noe ambisiøst, det aller meste gir rett over hodet på ham. Han satt dog stille og fulgte med.

Sikkert noe lettere for en seksåring. Jeg syntes den var veldig fin og lo en del, men når jeg tenker meg om, så var det ikke så mye latter eller andre reaksjoner blant publikum.

Skrevet

Jeg og 10 åringen min syntes den var helt fantastisk :D vi lo og gråt gjennom filmen , veldig god!

Anonymous poster hash: 4e243...18e

Skrevet

Vi har sett den. Jeg synes det var en veldig god film. Godt forklart om følelser, morsom og veldig trist. (Både mannen og jeg måtte kjempe litt mot tårene.) Jeg er litt usikker på hvor mye barna faktisk forstod, men de satt som tente lys gjennom hele filmen. (5 og 7 år.)

Anonymous poster hash: 457db...e0e
Skrevet

Vi voksene likte den. 4 åringen som ellers elsker se film og alltid følger med spurte om vi kunne gå da hun kjeet seg. Hun skjønte ikke disse følesene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...