Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Ny ting som ingen forstår? Anonymous poster hash: 5e9bd...6c0
*Nøtta* Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Fordi de da "slår et slag" for kreftsaken. Tåplig! Hjelper ikke en sjel med kreft at jeg skriver "jeg er forelsket" på statusen min.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Skal liksom støtte kreftforeningen. Men så lenge man ikke faktisk gir noe, støtter man vel ikke så mye annet enn egne likes og følelsen av å "gjøre noe bra". Anonymous poster hash: f3de9...439
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Dummeste jeg har vært borti...hvem er det som skjønner at det utsagnet gjelder kreftsaken??? Tenkte meg heller reklame for dopapir eller sokker.. Nei, dette blir for teit. Skulle heller hatt en status der man gir en krone pr likes til kreftsaken !!! Anonymous poster hash: 6f88b...21b
Miss Honey Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Haaaaater sånne kjedebrev og haaaater at folk er så dumme at de tror de støtter noe med en sånn status. Har ikke sett noe på min fb ennå da. Heldigvis, kanskje jeg har smarte venner likevel 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Men hva har dopapir og sokker med kreft gjøre?? Anonymous poster hash: c651b...c12
Superdolly Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Men hva har dopapir og sokker med kreft gjøre?? Anonymous poster hash: c651b...c12 Ingenting. Og disse rare kjedebrevliknende statusene sier da heller aldri noe om kreftsaken. Det er fullstendig fjerne utsagn som kan "vekke folks nysgjerrighet". Jeg tror, men jeg er kynisk da, at dette gir enkelte utløp for et behov for å være mystisk og "innafor" og kunne skrive statuser som får mange til å lure, og mange til å like. Og så føler man samtidig at man VIRKELIG har gjort noe bra, selv om det ikke hjelper en dritt.
Gustav Klitt Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Men hva har dopapir og sokker med kreft gjøre?? Anonymous poster hash: c651b...c12 Ingenting. Og disse rare kjedebrevliknende statusene sier da heller aldri noe om kreftsaken. Det er fullstendig fjerne utsagn som kan "vekke folks nysgjerrighet". Jeg tror, men jeg er kynisk da, at dette gir enkelte utløp for et behov for å være mystisk og "innafor" og kunne skrive statuser som får mange til å lure, og mange til å like. Og så føler man samtidig at man VIRKELIG har gjort noe bra, selv om det ikke hjelper en dritt. ^^
Yellow Brick Road Skrevet 29. august 2015 #9 Skrevet 29. august 2015 Men hvorfor dopapir og sokker. Hva har det med kreft å gjøre? Det skulle jeg likt å vite. Eller så er det antageligvis noen som sitte og ler seg halvt ihjel mens de ser at noe de fant på i fylla en kveld sprer seg som er farsott på Facebook.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #10 Skrevet 29. august 2015 Fordi folk er idioter. Saueflokken som sier bææææ og løper i den retningen de får beskjed om å løpe. Heldigvis har jeg flere venner som jobber innenfor privat næringsliv og offentlig sektor, der det er uakseptabelt å ha slike statuser på Facebook da du fremstår som useriøs overfor kundene og kompromitterer hele selskapet ditt. Ingen vil ha noe med et hjernedødt nek å gjøre i jobbsammenheng... Anonymous poster hash: d8a2b...f92
bompitrollet Skrevet 29. august 2015 #11 Skrevet 29. august 2015 Dette har ikke bare med å støtte kreftsaken økonomisk å gjøre, men bevisstgjøringen av hva den enkelte kan gjøre selv... sjekke bryster/ prostata og testilker for menn... at stautsene går ut på fotsopp og dopapir er jo bare for å fange interressen, og dermed spre budskapet, alle som liker eller kommenterer skal dele noe sånn videre, samtidig som det skal følge en liten info om hva det hele er...
Luksusdyret Skrevet 29. august 2015 #12 Skrevet 29. august 2015 Dette har ikke bare med å støtte kreftsaken økonomisk å gjøre, men bevisstgjøringen av hva den enkelte kan gjøre selv... sjekke bryster/ prostata og testilker for menn... at stautsene går ut på fotsopp og dopapir er jo bare for å fange interressen, og dermed spre budskapet, alle som liker eller kommenterer skal dele noe sånn videre, samtidig som det skal følge en liten info om hva det hele er... Jeg deler aldri noe sånn videre, og kommenterer/liker derfor ikke. Så her fungerer det mot sin hensikt. Og seriøst, hvis avsløringene om at man har bruke seg som ei hore for å slippe unna fartsbot eller tørket seg i ræva med sokker egnet til å fange deres oppmerksomhet, så er det noe galt opp i toppen til folk. Jeg synes sånne statuser er ekle og scroller bare videre. Æsj.
Yellow Brick Road Skrevet 30. august 2015 #13 Skrevet 30. august 2015 Dette har ikke bare med å støtte kreftsaken økonomisk å gjøre, men bevisstgjøringen av hva den enkelte kan gjøre selv... sjekke bryster/ prostata og testilker for menn... at stautsene går ut på fotsopp og dopapir er jo bare for å fange interressen, og dermed spre budskapet, alle som liker eller kommenterer skal dele noe sånn videre, samtidig som det skal følge en liten info om hva det hele er... Det sprer ikke noe budskap i det hele tatt. Det er intetsigende vrøvl som spres rundt som søppel. Og det jeg skrev tidligere om noen som har funnet på noe i fylla er ikke bare ment som fleip. Ingen seriøse aktører med respekt for seg selv vil finne på noe sånn. Om det ikke er laget av en i fylla, så skal jeg nesten spise sokken min på at dette er noe som kun er laget for å forsøple eller for moro skyld. Det blir som å si at alle bør gå på jobb med en rød og grønn sokk for å sette fokuset på kreft eller hva som helst annet. Men for all del, ikke si til noen hvorfor du gjør det eller hva det betyr.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #14 Skrevet 30. august 2015 Er "Jeg tror jeg er forelsket" også en sånn greie? Ser plutsleig flere som skriver det, og alle er godt gifte. Jeg er forøvrig enig med dem som skriver at slike ting virker mot sin hensikt. Her støtter jeg gjerne kreftsaken og er gjerne med på å bevisstgjøre andre, men ikke gjennom meningsløst vrøvl. Anonymous poster hash: 046d6...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #15 Skrevet 30. august 2015 Jeg har flere bekjente som har / har hatt brystkreft og de syns dette er respektløst. Anonymous poster hash: df1db...69b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #16 Skrevet 30. august 2015 Her er det flere som har vunnet 7000.- på skrapelodd. Gratulerte førstemann som skrev det, men ettersom det nå er ganske mange som skriver det på status regner jeg med det står for noe annet. Anonymous poster hash: 92495...935
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #18 Skrevet 30. august 2015 ikke dumt i hele tatt Jo, det blir for dumt. Om man ikke i samme slengen faktisk bidra med penger. Likes gir ikke viktige kroner som trengs til forskning og handling!!! Men for all del, du føler sikkert du har gjort en kjempegod gjerning og naboen er kreftfri takket være de tre likesene du fikk på din idiotiske status 😉 Anonymous poster hash: f3de9...439
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #19 Skrevet 30. august 2015 Idioti. Send heller inn et bidrag til kreftforningen. Anonymous poster hash: af1cd...ac5
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #20 Skrevet 30. august 2015 herregud alt folk skal bry seg med, la folk gjøre det de vil Anonymous poster hash: 792d5...789
Englenemine Skrevet 30. august 2015 #21 Skrevet 30. august 2015 Altså om de i det minste hadde gitt 1 kr til kreftsaker pr likes hadde det hatt noe for seg. Å fjaseskrive sånn støtter ikke og hjelper ingen med kreft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå