Gå til innhold

Undervisningsstilling- må alle lyses ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dersom det er deltidsansatt som er godt kvalifisert og ønsker å øke stillingen?

Anonymous poster hash: 34ef4...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis det er snakk om å øke prosenten.

Skrevet

Alt som e fast ska lysast ut. Men som deltidsansatt i fast stilling kan du søka me fortrinnsrett til å få auka stillingen. Viss du e kvalifisert for stillingen ska du då gå før andre i køen. Du må bare passa på å skriva i søknadsteksten at du søke me fortrinnsrett til å auka stillingen din.

Skrevet

Alt som e fast ska lysast ut. Men som deltidsansatt i fast stilling kan du søka me fortrinnsrett til å få auka stillingen. Viss du e kvalifisert for stillingen ska du då gå før andre i køen. Du må bare passa på å skriva i søknadsteksten at du søke me fortrinnsrett til å auka stillingen din.

Må det lyses ut eksternt? eller bare internt?

Jeg er den eneste som ønsker å øke. Jeg er lektor innen faget, så er kvalifisert. 

Skrevet

.

Skrevet

Må det lyses ut eksternt? eller bare internt? Jeg er den eneste som ønsker å øke. Jeg er lektor innen faget, så er kvalifisert.  Anonymous poster hash: 34ef4...d9c
skal lyses ut ja

Anonymous poster hash: c5f69...f8d

Skrevet

Må det lyses ut eksternt? eller bare internt? Jeg er den eneste som ønsker å øke. Jeg er lektor innen faget, så er kvalifisert.  Anonymous poster hash: 34ef4...d9c
skal lyses ut jaAnonymous poster hash: c5f69...f8d

Kan lysast ut internt :) Lykke til!

Skrevet

Men husk at om du jobbe i kommune elle fylke (eller stat for den del) så gjelde internutlysning sjelden bare på den skulen du jobbe på..

Skrevet

Det spørs hva du snakker om. Man kan tilsette uten utlysing for begrensa periode, for å fylle en vakans til en fast kan tiltre.

Anonymous poster hash: 4f16a...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...