Gå til innhold

Navnet Linnea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Det at det er populært teller ikke for oss...

Anonymous poster hash: 7e148...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppbrukt for meg, når det er alt for mange som heter det klarer jeg ikke lenger å høre om det er pent eller stygt.

Anonymous poster hash: b4417...4ca

Skrevet

Min heter det, så det er vel opplagt hva jeg syns ;) Men ja, nå er det blitt et vanlig navn, når vi falt for det var det "ingen" som hadde det. Jeg kjente en dame på 92 som hadde det som mellomnavn,det var slik vi kom over navnet ;) To år etter var det på navnetoppen :P

Anonymous poster hash: 55347...583

Skrevet

Synes det var veldig fint før det ble så populært. Har en tendens til å få enkelte toppnavn i vrangstrupen.

Skrevet

Ikke spesielt fint.. Ville gått for noe annet. Vi har 3 i bhg her som heter det. Litt i samme gate som Emma. Søtt og oppbrukt.

Anonymous poster hash: 83761...b01

Skrevet

Fra jeg var ganske liten har linnea vært ett favorittnavn. Men nå da jeg opplever at omtrent annenhver jente heter det,så syns jeg ikke det er noe om det. Det var fire andre jenter som ble døpt samtidig med mi,tre av dem het linnea.

Skrevet

Jenta vår heter det, siden mannen min og jeg likte det navnet så godt. Det har vært på topp10 i flere år, men vi bryr oss ikke om det. Tro el ei her på tettstedet vi bor, er det faktisk få som heter det. På barnehagen hvor det går ca 70 unger, så er det bare vår jente som har det navnet.

Mitt råd til deg, ikke bryr deg hva de andre mener, gå for magefølelsen deres :)

Anonymous poster hash: a6141...7d2

Skrevet

Her hvor vi bor er det ikke såå populært, "alle" heter ikke Linnea her. Jeg synes uansett navnet er nydelig og hadde det på lista mi da jeg gikk gravid i fjor.

Anonymous poster hash: 2900e...064

Skrevet

Synes det må skrives Linea :)

Anonymous poster hash: 51008...321

Skrevet

Jeg synes det er nydelig! Har alltid sagt at hvis jeg får ei jente skal hun hete Linnea. Men nå fikk søsteren min ei jente som heter Linnea, og jeg ville ikke brukt det selv nå pga niesa mi og at det er så populært. Men navnet er superfint, og hadde jeg fått ei jente for 10 år siden hadde hun fått det navnet, fordi det ikke var så populært da.

Anonymous poster hash: e155a...41f

Skrevet

nydelig :) ofte en grunn til at ting havner på topp ;)

Anonymous poster hash: 25515...435
Skrevet

Synes det må skrives Linea :)

Anonymous poster hash: 51008...321

Line-a? Nope, det skrives med 2*N.

Anonymous poster hash: 573a1...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...