Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 I flere år hatr jeg vært plaget med bihulene. Tetter seg til så snart jeg blir snørrete. Bihulebetennelse er forferdelig. Jeg er tett i nesa hver natt. Ikke snørrete. Kan begynne noen timer før jeg legger meg også... Åpnes opp når jeg står opp, etter en liten stund. Har mye busemenn... Hver dag, irriterende, ofte harde/inntørka (beklager!!). Kan ikke gå en dag uten å pille å styre (nei, går ikke å snyte. Er ikke snørr)... Det er ikke ogs busemenn at jeg er tett om natta! hva i alle dager er problemet? Hater å være tett... Våkner om nettene... Kan jeg opereres? Har alt dette en sammenheng? Anonymous poster hash: 116ed...0d3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Ops skrivefeil: det er ikke busemenn som gjør at jeg er tett om natta. Anonymous poster hash: 116ed...0d3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Kronisk rhinitt? Anonymous poster hash: e1a74...90e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Kronisk rhinitt? Anonymous poster hash: e1a74...90e Tror ikke det, da nysing, rennende nese osv var hovedsymptom... :/ Anonymous poster hash: 116ed...0d3
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Sopp i bihulene? Sjekk med en øre-nese-halsspesialist, få henvisning av legen din. Anonymous poster hash: c2a40...bf1
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Polypper? Anonymous poster hash: 8b206...267
Berta_78 Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Jeg hadde det sånn før jeg fjernet mandlene. Hadde ganske store mandler og mye såkalte pusspropper, og "alltid" bihulebetennelse, halsbetennelse, snørr... Etter at jeg tok dem bort, har jeg nesten ikke hatt luftveisplager. Bihulebetennelse kanskje en gang hvert fjerde år nå.
ærlig talt Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Sånn hadde jeg det før jeg fjernet polypper i nesa. Jeg hadde fortetninger til bihulene både over og under øynene, dette ble oppdaget i mr. Spør fastlegen om du kan få henvisning til øre-nese-hals-spesialist. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #9 Skrevet 29. august 2015 Takk for svar, legen så båden nesa og i halsen... Det ble også sjekket av spesialist ifb. med lavt stoffskifte og jeg tik biopsi av kuler på skjoldbruskkjertelen. Ingen nevnte noe om noe unormalt. Fikk for et års tid siden en nesespray på resept. Avamys nesespray... Men den hjalo bare litt, en liten stund... Har ikke tatt det opp med legen mer, da jeg ikke vet hva som kan gjøres. Ettersom jeg tydligvis ikke har noe i nesa eller store mandler? Anonymous poster hash: 116ed...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå