Gå til innhold

Kjærestetur, ingen barn med, sol, varme og late dager! Hvor? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å reise vekk en ukes tid, første gang vi skal reise bort sammen :) Vi skal altså ikke ha barn med, vi vil bare være sammen oss to. Ser for oss basseng, sol og rolige dager. Og gode restauranter selvsagt! :)

Anonymous poster hash: 517d9...d47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør jo være lett å finne! Er penger eller reiselengde begrensende faktorer?

Skrevet

Nja, til et visst punkt hvert fall :) Vi hadde tenkt Europa, ev Egypt eller der omkring :) Ikke til andre siden av verden :) Penger spiller også en viss rolle, men det må ikke være det billigste :)

Skrevet

Nja, til et visst punkt hvert fall :) Vi hadde tenkt Europa, ev Egypt eller der omkring :) Ikke til andre siden av verden :) Penger spiller også en viss rolle, men det må ikke være det billigste :)

En annen ting er at vi vil unngå barn og barneskrål så mye som mulig, nå når vi endelig skal være barnefri :P Men hotellene vinkler det ofte mot hvor barnevennlige de er og slikt, og de hotellene vil vi unngå :)

Skrevet

Hva med Hellas? Billig å reise dit, så da kan dere legge ekstra penger inn i et fint hotell! 

Veldig romantisk, også slipper dere den værste fylla som gjerne skjer i Tyrkia, Bulgaria o.l

Skrevet

Jeg ville dratt til santorini :)

Anonymous poster hash: 4ba84...e91

Skrevet

Vi dro til Kypros, larnaca. 25 min utenfor ayia napa. Som var både skikkelig shæst kos og skikkelig gøy. Bodde på et hotell som het sandy Beach. Type oppå stranda. Ikke spesielt barne vennlig sånn sett. Vil tilbake. Var fantastisk.

Anonymous poster hash: 46aba...e0d

Skrevet

Kroatia?

Anonymous poster hash: 32ae2...1eb

Skrevet

Har bare vært I spania tidligere, og på rohdos. Har nå sett på noen greske øyer, men det virker litt "enkelt" der, tenker på standard. Sengene og rommene ser så enkle ut :P

Har sett litt på Kroatia, men hvor er det bra å reise der? :)

Tyrkia tror jeg ingen av oss vil, bla fordi det virker så langt å kjøre buss for å komme frem, har hørt at det er opp til 5 timer i buss, og det frister lite ;)

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Har bare vært I spania tidligere, og på rohdos. Har nå sett på noen greske øyer, men det virker litt "enkelt" der, tenker på standard. Sengene og rommene ser så enkle ut :P

Har sett litt på Kroatia, men hvor er det bra å reise der? :)

Tyrkia tror jeg ingen av oss vil, bla fordi det virker så langt å kjøre buss for å komme frem, har hørt at det er opp til 5 timer i buss, og det frister lite ;)

Fra flyplassen - Antalya - til den supre byen Alanya tar det ca 2 timer med buss.

Anonymous poster hash: b5140...523

• 4 måneder senere...
Skrevet

Marbella eller Nice. Ikke reis charter, man får mye mer voksen ferie om man drar til litt andre destinasjoner.

Skrevet

Dubai! 👍🏼😃

Anonymous poster hash: c2cca...8a8

Skrevet

Barcelona

Anonymous poster hash: a6de9...c2e

Skrevet

Ikke Egypt! Jeg har vært verden over og det må være det verste landet jeg har vært i. Både mht hygiene og oppførsel blant mennene der. Selv om jeg var der sammen mannen min.

Anbefaler faktisk Hellas! Der kan man nyte rolige dager. Mye bedre enn storby når man først skal reise med mannen (med venninner hadde jeg nok valgt storby).

Hellas har et herlig folkeslag og fantastisk deilig mat! Vi tilbrang dagene i solseng på stranda, med god drikke og deilig gyros når vi ble sultne. Så deilig mat på restauranter på kveldene, før vi dro videre og tok noen drinker og danset natten lang.

Av utflukter dro vi til en annen øy med båt. Helt ok, bare for å få litt avveksling. Men anbefaler å leie moped og kjøre rundt øya, kanskje dere finner deres egne private strand?

Kos dere masse uansett hvor dere drar, veldig misunnelig kjenner jeg ;)

Anonymous poster hash: b03c3...d13

Skrevet

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis.

Kira

Skrevet

Ville reist til Nice eller Barcelona. Syns det er fint med mulighet for litt shopping o.l. også når man vare er voksne. Blir litt kjedelig med bare basseng i en uke.. :)

Anonymous poster hash: 2ac90...c9b

Skrevet

Rivieraen eller Barcelona

Skrevet

En annen ting er at vi vil unngå barn og barneskrål så mye som mulig, nå når vi endelig skal være barnefri :P Men hotellene vinkler det ofte mot hvor barnevennlige de er og slikt, og de hotellene vil vi unngå :)

Sunprime hotellene til ving er bare for voksne :-)

Anonymous poster hash: cab33...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...