Gå til innhold

Nyfødtfotografi i julegave?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår kommer i November. Første barnebarnet på begge sider. Tenker å gi et fremkalt bilde til besteforeldre på begge sider, pluss mine besteforeldre (hennes oldeforeldre), vi har også to søstre som jeg er ganske sikker på vil bli glad for det (et par søsken til, men de bryr seg lite om sånt enda). Jeg syns det er en hyggelig gave å gi, men kun til de aller nærmeste som jeg vet kommer til å etterspurte om vi ikke gir. Er det en grei gave til de aller nærmeste? Tanter og onkler osv. ut i slekta får ikke, da får de i såfall etterspørre...? Hadde du blitt glad for en sånn gave hvis det var et barn du har mye med å gjøre?

Anonymous poster hash: 9664c...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra fotograf altså... HI

Skrevet

Jeg vil ikke ha tanteunger på veggen. Vi har gitt bilder til besteforeldre.

Skrevet

Jeg vil ikke ha tanteunger på veggen. Vi har gitt bilder til besteforeldre.

Vi har fire tanter og onkler til jenta vår. Min søster vet jeg gjerne vil ha, og tante nr 2 som evt. får er grunnen til at vi er sammen og traff hverandre. Tenkte kanskje legge ved et koselig kort med spørsmål om de vil være faddere i dåpen, til de to tantene (i tillegg til bilde)? De andre får ikke da jeg tror de ikke vil ha rett og slett. Syns du fortsatt det er bak mål? Tenker å gi noe i tillegg?

Skrevet

Det er kjekt med ett bilde eller to, men ikke overdriv. Søster til samboer (som vi har lite kontakt med) har gitt oss flere bilder og kalendere. Hvis jeg skal ha en kalender fremme, så blir det med mine egne barn. En kalender full av hennes barn er ikke aktuelt å ha på veggen.

Anonymous poster hash: 3842f...e05

Skrevet

Det høres ut som en koselig gave til de nærmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...