Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Vanlig med blodklumper (koagel) en uke etter fødsel? Jeg hadde det med første, men det var dagen etter fødsel.. Nå har det gått snaut en uke siden og det kom en klump i sted.. Så mye ekkelt man skal igjennom🙇 Anonymous poster hash: 67071...cae
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Det hadde jeg også hvertfall. Tror de meste er normalt så lenge det ikke lukter vondt eller at du har noe vondt. Gratulerer med baby Anonymous poster hash: 6109b...d58
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Koagler er ikke uvanlig, det kan f.eks komme på morgenen etter at du har ligget hele natta. Det er også vanlig at sårskorpen inne i livmoren detter av etter en uke eller to og da vil man kunne oppleve frisk blødning igjen. Anonymous poster hash: fa897...893
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 I går var jeg 5 dager etter fødsel og da kom det er klump.Med forrigemann så blødde jeg i 9 uker og da mener jeg huske det kom ila de første ukene. Ble og fortalt at rundt 10 dager etter fødsel kan det komme frisk blod og det visst vanlig Anonymous poster hash: efe9a...e1f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Jordmora mi sa at det kommer an på str. Store koagler skal man ikke ha. Anonymous poster hash: 92420...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå