Gå til innhold

Salisylsyre til hodebunnen for baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Jeg smerte babyen min nettopp med det på hodebunnen mens han sover, tenkte han kunne ha det over natten. Legen sa at jeg skal bruke lue, er det ett must?

Anonymous poster hash: eec23...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virket bra her. Kunne (forsiktg) pirke/vaske bort skurv etter en natt med salisylsyre.brukte ikke lue da, men det kan kanskje være greit for å ikke søle til sengetøyet.. Måtte bruke det flere ganger for det kom tlbake. Skurv er egentlig ikke noe farlig da, bare ubehagelig om det er mye av det, og jenta mi hadde masse!!

Anonymous poster hash: 7b031...887
Skrevet

Har brukt det her også. Lot det virke over natten. Sov med hodet på et håndkle. Ble veldig bra. Har ikke kommet tilbake ennå her, men bare en mnd siden behandlingen.

Anonymous poster hash: 8f725...8bd

Skrevet

Okey, vet dere hva damen på apoteket anbefalte meg å gjøre? Når jeg smører og lar det være på over natten, og dagen etter skulle jeg pirke med kam? Har dere gjort det?

Skrevet

Olivenolje og kam funker fint det også :)

Anonymous poster hash: e3201...f49

Skrevet

Okey, vet dere hva damen på apoteket anbefalte meg å gjøre? Når jeg smører og lar det være på over natten, og dagen etter skulle jeg pirke med kam? Har dere gjort det?

Ja, jeg gjorde det. Alt gikk lett bort.

Anonymous poster hash: 8f725...8bd

Skrevet

Må bruke lue ja, siden det er viktig at barnet ikke får salisylsyren i øynene!! Men det holder fint med en time altså..

Anonymous poster hash: 94659...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...