Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Dere som har eldre modell av a4 og besafe bakovervendt sete. Har passasjeren god plass til beina? Har prøvd i nyere A4, der var det liten plass til beina pga dashbordet. Tenker at kanskje dashbordet er litt annerledes på eldre modeller... rundt 05 mod Anonymous poster hash: 569f9...36d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Har 2001 - mod. God plass til setet, ikke direkte romslig for passasjer, men helt greit for meg som er 165 cm. Tror jeg har setet på hakk nr to. Veldig bra sete for barnet da. Min lange gutt satt bakovervendt til han var godt over fire år. Anonymous poster hash: 70ed1...46a
Reddiken Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Har en a4 stasjonsvogn 2000 mod. Med bakovervendt var der akkurat med plass for mine 175cm, men satt ikke direkte komfortabelt. Men jeg ble vant til det, da :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 569f9...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå