Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Han har alltid vært en som svetter mye. Selv som baby ble han klissvåt når jeg ammet, særlig i hodet. Slik er det ennå, puta er klissvåt om nettene, men også på dagtid blir han fort varm og veldig svett. Det siste året hvertfall har det blitt mer og mer svettelukt av ham. Nå i sommermånedene dusjer han så og si hver dag. Er ikke det veldig tidlig? Er det noe man kan gjøre med det? Vurderer å bestille en legetime, men vet liksom ikke hva de eventuelt kan gjøre.. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 9eabf...bf2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Hør med lege. 5 år er i tidligste laget å lukte svette. Anonymous poster hash: c5bc0...52f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Jenta mi begynte det lukte svette av det året hun begynte på skolen. Hun er ikke en som svetter mye, men utrolig aktiv så var hun litt mer aktiv enn vanlig kom svettelukta. Hun har vasket seg under armene hver morgen og dusjer to ganger i uka. Dette gjør hun enda, og nå har pupper og former kommet for fult. Men utifra hva jeg har lukta når hun har hatt besøk av venner, så er ikke hun den eneste. Noen av de har luktet gammel svette i mange år, syns det er rart ikke foreldrene lukter dette selv. Fra jeg var liten har vi alltid vasket oss under armene hver morgen, så jeg aner ikke når jeg egentlig begynte å lukte svette. Fast vane som mamma innførte fra vi var bittesmå. Anonymous poster hash: ba684...d2b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Jenta mi begynte det lukte svette av det året hun begynte på skolen. Hun er ikke en som svetter mye, men utrolig aktiv så var hun litt mer aktiv enn vanlig kom svettelukta. Hun har vasket seg under armene hver morgen og dusjer to ganger i uka. Dette gjør hun enda, og nå har pupper og former kommet for fult. Men utifra hva jeg har lukta når hun har hatt besøk av venner, så er ikke hun den eneste. Noen av de har luktet gammel svette i mange år, syns det er rart ikke foreldrene lukter dette selv. Fra jeg var liten har vi alltid vasket oss under armene hver morgen, så jeg aner ikke når jeg egentlig begynte å lukte svette. Fast vane som mamma innførte fra vi var bittesmå. Anonymous poster hash: ba684...d2b Hvis hun er så stor at hun har kommet i puberteten burde hun vel strengt tatt dusje mer enn to ganger i uka! Hørtes veldig lite ut. Anonymous poster hash: 17fb7...f60
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Min 5-åring har skikkelig illeluktende fotsvette. Sokkene blir nesten gjennomvåte av svette hver dag og om føttene ikke vaskes daglig med vann og såpe så stinker det! Anonymous poster hash: 7c7f2...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå