Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lilja?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 8e1b8...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig liker jeg det ikke.

 

Anonymous poster hash: 8b68b...120

Skrevet

Nydelig!:-)

 

Anonymous poster hash: 18a41...de4

Skrevet

Liker det ikke.

 

Anonymous poster hash: cb04e...4b7

Skrevet

Lilja forever :(

 

Anonymous poster hash: 78fa3...8ee

Skrevet

Jeg tenkte også Lilja forever

 

Anonymous poster hash: a0cc5...81d

Skrevet

Fint!

 

Anonymous poster hash: e94d8...76c

Skrevet

Ene gullfisken vår heter det, navnet bestemt av vår da 8 år gammel datter.

 

Anonymous poster hash: 82e3f...ac3

Skrevet

Fint. Men jeg foretrekker Lily/Lilly/Lillian.

Skrevet

Nei, gir ikke meg en god assosiasjon som andre også nevner

 

Anonymous poster hash: 0fd75...c19

Skrevet

Liker det veldig godt!!

 

Anonymous poster hash: 32e45...fb4

Skrevet

Lilja er veldig fint. Gå for det! :)

 

Anonymous poster hash: f2487...df0

Skrevet

Lilja 4ever... Et trafficking-offer som blir voldtatt gjentatte ganger....

 

Anonymous poster hash: 3dc19...ddb

Skrevet

Grusomt. Hater det!

 

Ser bare for meg en russisk jente som bli voldtatt (Lilja 4-ever)

Og det er det flere andre kommer til å tenke også (som du allerede ser i tråden)

 

Anonymous poster hash: 4b947...b97

Skrevet

Jeg slenger meg på de som assosierer det med den grusomme filmen om trafficing. :(



Anonymous poster hash: 31ceb...928
Skrevet

Fint. Men jeg foretrekker Lily/Lilly/Lillian.

Elsker navnet Lilly! Dessverre gjør ikke mannen det...:/

 

Anonymous poster hash: 18a41...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...