Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Personlig liker jeg det ikke. Anonymous poster hash: 8b68b...120
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Nydelig!:-) Anonymous poster hash: 18a41...de4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Liker det ikke. Anonymous poster hash: cb04e...4b7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Lilja forever Anonymous poster hash: 78fa3...8ee
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Jeg tenkte også Lilja forever Anonymous poster hash: a0cc5...81d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #9 Skrevet 28. august 2015 Fint! Anonymous poster hash: e94d8...76c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #11 Skrevet 28. august 2015 Ene gullfisken vår heter det, navnet bestemt av vår da 8 år gammel datter. Anonymous poster hash: 82e3f...ac3
sug lut Skrevet 28. august 2015 #12 Skrevet 28. august 2015 Fint. Men jeg foretrekker Lily/Lilly/Lillian.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #13 Skrevet 28. august 2015 Nei, gir ikke meg en god assosiasjon som andre også nevner Anonymous poster hash: 0fd75...c19
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #14 Skrevet 28. august 2015 Liker det veldig godt!! Anonymous poster hash: 32e45...fb4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 Lilja er veldig fint. Gå for det! Anonymous poster hash: f2487...df0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #17 Skrevet 28. august 2015 Lilja 4ever... Et trafficking-offer som blir voldtatt gjentatte ganger.... Anonymous poster hash: 3dc19...ddb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #19 Skrevet 29. august 2015 Grusomt. Hater det! Ser bare for meg en russisk jente som bli voldtatt (Lilja 4-ever) Og det er det flere andre kommer til å tenke også (som du allerede ser i tråden) Anonymous poster hash: 4b947...b97
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #20 Skrevet 29. august 2015 Jeg slenger meg på de som assosierer det med den grusomme filmen om trafficing. Anonymous poster hash: 31ceb...928
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #21 Skrevet 29. august 2015 Fint. Men jeg foretrekker Lily/Lilly/Lillian. Elsker navnet Lilly! Dessverre gjør ikke mannen det...:/ Anonymous poster hash: 18a41...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå