Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Noen som har det? Hvilke type har du, og er du fornøyd? Jeg vil gjerne lage latte og cappucino, men må jeg ha egen steamer/dings til det? Kan man ikke ha en latte-kapsel f.eks? Anonymous poster hash: fc1fe...ad1
klg,2 boys now:) Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Har larissima(?)delongi nesspresso. Den har melke steamer.knall fornøyd med maskinen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Vi har kjøpt steamer fra Nespresso utenom, da vi ble anbefalt det i butikken. Mye lettere å rengjøre enn når den er fast i kaffemaskina. Veldig god steamer er det i allefall. Veldig fornøyd med Nespressomaskina også, vi har en av de minste modellene. Anonymous poster hash: 83a7e...4c3
Rubella Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Latte eller cappuccino med ekte steamet melk er så mye bedre enn med en lattekapsel! Kan ikke sammenlignes. Det er mer lettvint når steameren er integrert, men har også fått anbefalt at den er separat for lettere renhold. Er mer hygienisk slik.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Nespresso er genialt! Servicen er helt overlegen, har aldri sett maken faktisk. Maskinen min har melkesteamer ved siden av, slik at rengjøring etter latte er superenkelt. Trenger du nye deler e.l, er det bare å ringe så sender de alt du trenger så lenge garantien gjelder (5 år). Min garanti går ut om en måned, for en måned siden ringte jeg fordi belegget i steameren var blitt slitt. To dager senere kom helt ny steamer i posten, kostnadsfritt. Ja, og kaffen blir veldig god også! Anonymous poster hash: b83e8...498
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Takk for svar. Dere som har, hvilke kaffe drikker dere mest da? Vanlig svart eller noe mer fancy? Jeg tenkte å kjøpe en av de minste typene da jeg ikke vil at den skal ruve så mye på min lille kjøkkenbenk, og ettersom jeg forstår på dere så er de også gode? Hi Anonymous poster hash: fc1fe...ad1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Ja, kaffen på de små maskinene smaker like godt som på de store. Kan også skrive under på at servicen er super. Vi fikk ny maskin levert på døra på kvelden lillejulaften for noen år siden! Vi drikker mest sort kaffe. Oftest espresso, men også lungo. Roma er favoritten. Anonymous poster hash: 83a7e...4c3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #9 Skrevet 28. august 2015 Jeg har nespressomaskin med melkesteamer på og den er genial. Egen knapp for hurtigrens av steameren hvert han og mulighet for å putte alle delene i vaskemaskinen når det trengs, et par ganger i uka. Smaker veldig mye bedre enn de maskinene som har kapsel med tørrmelk. Anonymous poster hash: 4b816...47f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #10 Skrevet 28. august 2015 Dere har nesten overbevist meg Eneste jeg lirer på nå er hvordan i all verden man bestemmer seg for hvilke kapsler man skal velge det er jo et hav å velge mellom. Jeg er ganske enkel i mine kaffevaner, enten vil jeg ha en god svart kaffe, eller latte/cappucino. Alle disse fancy navna, hva betyr de da? Anonymous poster hash: fc1fe...ad1
Krumelur Skrevet 28. august 2015 #11 Skrevet 28. august 2015 Nespresso har vel bare kaffekapsler, skal du ha latte må melka steames.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #12 Skrevet 28. august 2015 Vi har DeLonghi og er superfornøyd! Bruker den mest til latte og den blir bedre enn på de fleste kafeer. Jeg synes den er liten og nett og i en fin hvit farge :-) Anonymous poster hash: 7df13...42e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #13 Skrevet 28. august 2015 Jeg var på hjemmesiden deres, men ser ingen som heter det? Husker du prisen sånn ca? Hi Anonymous poster hash: fc1fe...ad1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #14 Skrevet 28. august 2015 Jeg var på hjemmesiden deres, men ser ingen som heter det? Husker du prisen sånn ca? Hi Anonymous poster hash: fc1fe...ad1 Meg med DeLonghi maskinen du mener? Var på siden deres nå og den er helt lik den som heter lattissima. Anonymous poster hash: 7df13...42e
Pratsom Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 Skal du ha "vanlig kaffe" vil jeg anbefale en lungo - finnes noen forskjellige varianter. De er ment for "stor" kopp, de andre er espresso, sånne små. Se på styrkeskalaen etter hvor sterk kaffe du vil ha. Til latte osv er det kanskje lurt med en litt sterk espresso. Jeg er veldig glad i de med litt hint av feks karamell Ellers er de alltid på tlf, så det er jo bare å ringe hvis du trenger hjelp i kaffehavet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå